اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور در گفت‌و‌گو با فارس مطرح‌ کرد

تدوین منشور اخلاق انتخابات/افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر/بحران آب به شورای امنیت ملی رفت

وزیر کشور عملکرد سیاسی استان کرمان را مطلوب خواند و گفت: تدوین منشور اخلاق انتخاباتی یکی از خروجی‌های مطلوب برنامه‌های سیاسی در کرمان است.

تدوین منشور اخلاق انتخابات/افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر/بحران آب به شورای امنیت ملی رفت

عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در حاشیه سفر به استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: علت حضور من در کرمان برای پیگیری مصوباتی است که در سفر قبل به این استان داشتم.

وی بیان داشت: استاندار کرمان امروز گزارشی از آخرین وضعیت مصوبات سفر قبل بنده به استان ارائه می‌دهد تا در جریان پیشرفت امور قرار گیرم.

وزیر کشور در پاسخ به خبرنگار فارس که از وی پرسید آیا قول شما در سفر قبل به کرمان مبنی بر ساماندهی اتباع بیگانه در این استان محقق شده است، ابراز داشت: ساماندهی اتباع بیگانه یکی از محورهای اصلی تصمیمات برای کرمان است و تاکنون دو بار شورای تامین استان با این موضوع برگزار شده و معاون امنیتی وزیر کشور هم در یکی از این جلسات حضور داشته است.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی برای ساماندهی اتباع بیگانه در استان کرمان و همچنین در راستای اجرای طرح ساماندهی اتباع بیگانه اخذ شده که شورای امنیت ملی هم این طرح را تصویب کرده است.  

وی اضافه کرد: اولویت مبارزه با مواد مخدر در کشور با استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است که مبادی ورودی مواد مخدر به شمار می‌آیند و به همین علت باید امکانات و تجهیزات به این استان‌های پیشتاز در عرصه مبارزه با مواد مخدر اختصاص داده شود تا بیشتر موفق باشند.

وزیر کشور ادامه داد: کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 18 درصد افزایش یافته است.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت تدوین منشور اخلاق انتخاباتی مشابه با منشور استان کرمان توسط وزارت کشور گفت: در کرمان نوآوری‌های زیادی داریم که منشور اخلاق انتخاباتی یکی از این نوآوری‌هاست.

وی تاکید کرد: در حوزه سیاسی در استان کرمان گردهمایی، جلسات و نشست‌های خوبی برگزار شده که منشور اخلاق انتخاباتی یکی از خروجی‌های این برنامه‌هاست و زمانی که این منشور را مشاهده کردم، دستور دادم منشور اخلاق انتخاباتی با همکاری استانداران تدوین شود.

رحمانی‌فضلی همچنین ارائه طرح مثلث توسعه اقتصادی توسط رزم‌حسینی استاندار کرمان را یکی دیگر از نوآوری‌های صورت گرفته در این استان برشمرد و تصریح کرد: موضوعات بسیار خوبی در قالب طرح مثلث توسعه توسط استاندار، ائمه جمعه و نمایندگان کرمان در حال پیگیری است و این طرح به دولت هم ارائه شده است.

وزیر کشور از طرح همیاران آب به عنوان یکی دیگر از ایده‌های خوب استاندار کرمان نام برد و اضافه کرد: بحث بحران آب در جلسه آینده شورای امنیت ملی مطرح می‌شود و استاندار کرمان در این جلسه تجربیات خود در زمینه طرح همیاران آب را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/80019/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول