اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کل المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خبر داد

حضور 2500 دانشجو معلم در بیست و دومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان

سرپرست کل المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گفت: 2 هزار و 500 دانشجو معلم در بیست و دومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان حضور دارند.

حضور 2500 دانشجو معلم در بیست و دومین المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، الهام کاوندی بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری بیست و دومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با اصحاب رسانه اظهار داشت: کلید برگزاری بیست و دومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در مهر ماه سال 93 خورده شده است.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی و امکانات ورزشی خوب استان زنجان اظهار کرد: این استان یکی از کاندیدهای میزبانی از بیست و دومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بود.

سرپرست کل المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه تیم ناظر دانشگاه فرهنگیان از امکانات ورزشی استان زنجان بازدیدهای لازم را داشتند، اضافه کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت‌ها مطلوب استان زنجان این استان به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

کاوندی معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری استان زنجان به دانشجو معلمان را از مهم‌ترین اهداف میزبانی استان عنوان و خاطر نشان کرد: دانشجو معلمان آموزگاران آینده کشور هستند و باید با استان زنجان آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی از برنامه‌های فرهنگی در حین برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و تصریح کرد: بازدید از مکان‌های فرهنگی و تاریخی استان زنجان از جمله بازدید از غار کتله‌خور و گنبد سلطانیه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، فرهنگی و علمی از جمله این برنامه‌های حاشیه‌ای است.

سرپرست کل المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه افتتاحیه المپیاد ورزشی پسران در تاریخ 13 مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: رقابت دانشجویان پسر تا 19 مرداد ادامه می‌یابد.

کاوندی تاریخ برگزاری افتتاحیه دختران را نیز 20 مرداد اعلام کرد و افزود: 26 مرداد ماه نیز اختتامیه رقابت‌های خواهران برگزار می‌شود.

وی از شرکت یک هزار و 500 دانشجو معلم پسر در این دوره از المپیادهای ورزشی یاد و عنوان کرد: یک هزار دانشجوی دختر نیز در این مسابقات با هم رقابت دارند.

سرپرست کل المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به حضور دانشجویان هر 32 استان کشور اشاره و تصریح کرد: تنها در بخش پسران از استان قم ورزشکاری اعزام نشده است.

کاوندی با اشاره به اینکه در بخش پسران دانشجو معلمان خراسان رضوی بیشترین شرکت‌کننده را دارند، اظهار کرد: در بخش دختران نیز استان اصفهان بیشترین شرکت‌کننده را دارد.

وی با اشاره به همکاری 250 تا 300 عوامل اجرایی و فنی در برگزاری این دوره از المپیادها تاکید کرد: از حضور دانشجو معلمان در فعالیت‌های کمیته‌های 13 گانه برگزاری المپیاد استفاده شده است.

 انتهای پیام/73009/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول