اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم:

قم شهر علم و ورزش است

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم گفت: ما با این هدف که قم شهر علم و ورزش است تمام سعی خود را خواهیم کرد تا جایگاه قم را به دانشجویان شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور معرفی کنیم.

قم شهر علم و ورزش است
علیرضا آقا‌یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور از هشتم تا دوازدهم شهریور با حضور دانشجویان 30 استان در قم برگزار خواهد شد و در ایام برگزاری این مسابقات میزبان حدود 2 هزار ورزشکار،‌ مربی و داور خواهیم بود و از تمام امکانات ورزشی استان برای برگزاری این دوره از مسابقات استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: این مسابقات در چنین سطحی برای نخستین بار است که در استان قم برگزار می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در این رویداد مهم ورزشی به ما کمک کنند و خوشبختانه تاکنون بخش خصوصی و نهادهای دولتی با ما همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور قم افزود: استان قم در رقابت بسیار سخت با دیگر استان‌های کشور موفق به کسب میزبانی این دوره از مسابقات شد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به بهترین شکل این مسابقات را برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: در دیداری که با مراجع معظم تقلید داشتیم ایشان به این نکته تاکید داشتند که این المپیاد فرصت بسیار مناسبی است تا قم به عنوان یک شهر ورزشی معرفی شود و ما با این هدف که قم شهر علم و ورزش است تمام سعی خود را خواهیم کرد تا جایگاه قم را به دانشجویان شرکت‌کننده در این المپیاد ورزشی معرفی کنیم.

آقایوسفی تاکید کرد: هدف از برگزاری این مسابقات تشویق دانشجویان به ورزش بوده است تا بتوانند به رتبه‌های بالای کشوری دست پیدا کنند و از اهداف دیگر در این مسابقات کسب سهمیه‌های کشوری برای استان است.

وی گفت: دانشجویان باید شعار عقل سالم در بدن سالم را مورد توجه قرار دهند و این امر با تشویق دانشجویان به سمت ورزش محقق می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول