اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن تأکید کرد

لزوم برخورد جدی مسئولان با پدیده شوم زمین‌خواری

امام جمعه رودهن بر لزوم برخورد جدی مسئولان با پدیده شوم زمین‌خواری تأکید کرد.

لزوم برخورد جدی مسئولان با پدیده شوم زمین‌خواری

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان با اشاره به تأثیرگذاری فعالیت‌های کشاورزی در جامعه اظهار کرد: کشاورزی یکی از قطب‌های اصلی توسعه ایران در بازار جهانی است که توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

وی در خصوص معضل زمین‌خواری نیز گفت: موضوع زمین‌خواری مسئله جدیدی نیست و از قدیم وجود داشته، اما اکنون نیازمند برخورد جدی مسئولان در این زمینه است.

امام جمعه رودهن ادامه داد: زمین‌خواری یک پدیده شوم است که اثرات نامطلوب بر اقتصاد را در پی دارد و مدیران باید با جدیت بیشتری با آن برخورد کنند.

مدیح بیان کرد: اگر به بحث کشاورزی توجهی نشود، مشکلات بسیاری از جمله موضوع زمین‌خواری به وجود می‌آید و با وجود اینکه کشاورزی از اصلی‌ترین قطب‌های اسلام و ایران است، شاهد مشکلات بسیاری در بحث زمین‌خواری در کلان شهرها و حتی شهرستان‌ها هستیم.

وی به آزادسازی اراضی کشاورزی در استان تهران اشاره کرد و گفت: اراضی کشاورزی در این استان در حال آزادسازی هستند که اگر این آزادسازی‌ها به طور کامل و با جدیت انجام شود، مطمئنأ بحث کشاورزی رونق می‌گیرد.

امام جمعه رودهن یکی از مشکلات کشاورزان را کمبود آب دانست و تأکید کرد: کمبود آب علاوه بر کشاورزان، تمام مردم را دچار مشکل کرده است و مدیران باید بیش از هر موضوع دیگری به فکر این قشر زحمتکش جامعه باشند.

مدیح در راستای سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند، «در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی کوشاتر باشیم»، تصریح کرد: با توجه به این سخن، باید تمام تلاش خود را در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی انجام دهیم تا شاهد کاهش کشاورزی در استان تهران به خصوص در شهرستان دماوند نباشیم.

انتهای پیام/67015/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول