اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گسترش فولاد تبریز در کرج

رونمایی از آبی‌های تبریز در البرز

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد در کرج مهمان سایپا است.

رونمایی از آبی‌های تبریز در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از این هفته آغاز می‌شود و در اولین بازی تیم گسترش فولاد در کرج به مصاف سایپای البرز می‌رود.
گسترش فولاد تبریز سومین فصل حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند. این تیم در دو دوره گذشته به عنوان‌های دهم و یازدهم دست یافته بود. آبی‌های تبریز دقیقا از اول تیر ماه تمرینات خود را زیر نظر فراز کمالوند آغاز کرده و هدفگذاری این باشگاه قرار گرفتن در نیمه اول جدول و هشت تیم نخست است.
هدایت تیم گسترش فولاد بر عهده فراز کمالوند سرمربی سابق تیم تراکتورسازی است. فراز نیمه‌های فصل گذشته جانشین مهدی تارتار شده و موفق شد تیم گسترش فولاد را از خطر سقوط رهایی بخشد.
وی در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن سابق خود در تراکتورسازی را جذب کرده که می‌توان به مرتضی ترشیز، مهدی کیانی و محمد نصرتی اشاره کرد؛ ضمن اینکه محمد ابراهیمی، مرتضی اسدی و مصطفی اکرامی نیز در این تیم حضور دارند.
جذب سعید دقیقی آخرین خرید گسترش فولاد در فصل نقل و انتقالات بود. زوج خط حمله گسترش فولاد با دقیقی و ابراهیمی در تراکتورسازی شکل نگرفت و حالا این دو در گسترش فولاد به دنبال گشودن دروازه حریفان خود هستند. البته ابراهیمی توانایی بازی در خط هافبک را هم دارد.
بازی تیم‌های گسترش فولاد با سایپا در فصل گذشته در کرج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود. بازی این دو تیم در هفته نخست فصل جاری لیگ برتر پنجشنبه 8 مرداد به میزبانی تیم سایپا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/60017/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول