اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

شیرینی و حلاوت عید بندگی با دستاورد هسته‌ای دوچندان شد

فرماندار شهرستان لنده گفت: شیرینی و حلاوت عید بندگی با دستاورد هسته‌ای دوچندان شد.

شیرینی و حلاوت عید بندگی با دستاورد هسته‌ای دوچندان شد

محمد مرادی صبح امروز در حاشیه برگزاری نماز عید فطر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: عید فطر عید سپاس، رستگاری و توسل به درگاه احدیت بوده که پس از یک ماه بندگی و اطاعت خالق برای زدودن کامل قلب و ایمان از گناه نصیب انسان‌های مسلمان و مؤمن واقعی می‌شود.

وی افزود: عید فطر مظهر بخشندگی، رحمت و مغفرت خداوند بود که تنها نصیب انسان‌های آزاد و رها از بند هواهای نفسانی و دارای خلوص نیت خواهد شد.

فرماندار لنده تصریح کرد: امسال رهبر معظم انقلاب شعار سال را «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامیدند که برگرفته از تعالیم روح‌بخش اسلام و اعیاد وحدت‌بخش جامعه اسلامی همچون عید سعید فطر است.

مرادی افزود: در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت است که می‌توانیم در برابر همه مشکلات و معضلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ایستادگی کنیم و نگذاریم خدشه‌ای بر آرمان‌ها و اصول انقلاب و اسلام در جامعه اسلامی ما رخ دهد.

وی یادآور شد: امسال در سایه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، فعالیت‌ها و پیگیری‌های 12 سال گذشتگان و 23 ماهه دولت تدبیر و امید، توافق و دستاورد عظیم هسته‌ای نصیب ملت ایران شد.

فرماندار لنده عنوان داشت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با استعانت از خداوند متعال و اتکا به دعاهایی همچون «اللهم اهل‌الکبریاء والعظمه» ملت ایران توانست خواست، اراده و همدلی ملت را به ثمر برساند، اما آنچه مهم است حفاظت از این دستاورد عظیم بوده که با وحدت باید حفاظت و نگهداری شود.

مرادی تبیین کرد: در سایه وحدت و همدلی باید برای توسعه ایران اسلامی و شهرستان شهیدپرور لنده تلاش کنیم تا نظاره‌گر پیشرفت و ترقی این ملت و مملکت باشیم.

وی در پایان عید فطر را به همه مسلمان به خصوص شهروندان لنده‌ای تبریک گفت و چنین توضیح داد: دستاورد توافق هسته‌ای و به زانو درآمدن غرب در برابر ایستادگی و استقامت ملت ایران، شیرینی و حلاوت عید فطر را دوچندان کرده است.

انتهای پیام/82013/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول