اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

انتقاد امام جمعه بیرجند از ذوق‌زدگی برخی ‌بعد از اعلام جمع‎بندی مذاکرات

امام جمعه بیرجند با انتقاد از ‌ذوق‌زدگی برخی ‌بعد از اعلام جمع‎بندی مذاکرات گفت: عده‌ای به بهانه‌هایی درصدد رواج فرهنگ پوچ غربی هستند.

انتقاد امام جمعه بیرجند از ذوق‌زدگی برخی ‌بعد از اعلام جمع‎بندی مذاکرات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‎الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بیرجند، ضمن تبریک توفقیات تیم مذاکره کننده هسته‎ای، اظهار داشت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران یک‌بار دیگر در مذاکرات ضمن اثبات حقانیت، هویت پاک انقلاب و معنویت نظام اسلامی و همچنین منطق قوی ملت ایران را به جهانیان اثبات کردند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به طرف مقابل اعتماد ندارد زیرا تا قبل از این استکبار طوری جوسازی رسانه‌ای کرده بود که ایران کشوری خطرناک در جهان است اما این مذاکرات توانست حقانیت ایران را در عرصه بین‌المللی به اثبات برساند.

امام جمعه بیرجند به ذوق‌زدگی و جشن‌های خیابانی برخی از افراد بعد از اعلام جمع‎بندی مذاکرات و رعایت نکردن شئونات اسلامی در این مراسم اشاره کرد و گفت: ما به هیچ عنوان با جشن و شادی مخالف نیستیم، اما به نظر می‌رسد عده‌ای به این بهانه‌ها می‌خواهند اندیشه‌های پوچ غربی را رواج دهند.

رضایی یادآور شد: عده‌ای در این جریان فکر می‌کنند که با این مذاکرات و ارتباط با آمریکا، زمینه بی‌تقوایی باز شده و می‌توانند هر کاری دلشان بخواهد انجام دهند.

وی به مسئولان فرهنگی استان خراسان جنوبی هشدار دارد و تأکید کرد: خراسان جنوبی استانی فرهنگی است و باید از این آلودگی‌ها پاک باشد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، افزود: شورای نگهبان رکن رکین و مجموعه‌ای از فقها و حقوقدانان عادل است که پیوند انقلاب را با آرمان‌های آن حفظ می‌کنند.

رضایی‌بیرجندی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و هنوز نیز شهید و جان برکف دارد، بنابراین باید توسط نهادی دلسوز مانند شورای نگهبان حفظ و حراست شود.

وی در پایان بیان داشت: امروز همه باید با حفظ وحدت و همدلی برای هر چه قدرتمندتر شدن نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام/69008/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول