اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران:

اطاعت از رهبری خط قرمز فرزندان شاهد کردستان است/تشکیل شورای نخبگان شاهد در کردستان

مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران گفت: اطاعت از رهبری و پرچم با عزت جمهوری اسلامی خط قرمز فرزندان شاهد کردستان است.

اطاعت از رهبری خط قرمز فرزندان شاهد کردستان است/تشکیل شورای نخبگان شاهد در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا علی‌شاهی امشب در نشست جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر استان با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: کردستان از جمله استان‌هایی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن شهدای انصار و مهاجر زیادی را تقدیم انقلاب و ارزش‌های آن کرده است.

وی با گلایه از برخی بی‌مهری‌هایی که نسبت به خانواده شهدا می‌شود، افزود: جلسات زیادی در راستای رفع مشکل برخی از فرزندان شاهد با مسئولان ارشد استان به ویژه شخص استاندار برگزار کرده‌ایم.

یکی دیگر از فرزندان شاهد نیز در این جلسه از تشکیل و آغاز فعالیت رسمی شورای نخبگان شاهد در استان خبر داد و افزود: این شورا از بهار امسال کار خود را با برگزاری چندین جلسه با حضور مسئولان بنیاد شهید در استان آغاز کرده است.

این فرزند شهید تصریح کرد: این شورا با عضویت 30 نفر از نخبگان شاهد که 12 نفر آنها به عنوان اعضای اصلی شورای نخبگان و ایثارگران برگزیده شده‌اند در تلاش است با ایجاد همبستگی بسترهای لازم را برای حضور پویا و تاثیرگذار فرزندان شاهد در عرصه‌های مختلف فراهم سازد.

وی خواستار حضور مسئولان مختلف در جلسات شورای نخبگان شاهد استان شد و گفت: حضور مسئولان در این شورا نوعی دلگرمی برای دستیابی به اهداف و استراتژی‌های تعریف شده است.

وی تشکیل این شورا را سند بزرگی برای ایجاد گام‌های تحولی در استان دانست و اظهار کرد: برگزاری جلسات این شورا به صورت مستمر و با توجه به اولویت‌ها می‌تواند اتاق فکر خوبی برای تحقق اهداف مسئولان در خدمت‌گذاری بهتر به مردم استان و پیشبرد اهداف نظام باشد.

گفتنی است؛ در این دیدار سایر فرزندان شاهد نیز ضمن گلایه از برخی برخوردهای سلیقه‌ای با تغییر دولت‌ها با فرزندان شاهد، خواستار اتخاذ تصمیمات کلیدی در این راستا شدند.

انتهای پیام/79002/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول