اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

ابطال 27 هزار بیمه قالی‌بافی و کارگر ساختمانی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: پالایش بیمه‌های قالی‌بافی و کارگران ساختمانی صورت گرفته که در زمینه بیمه قالی‌بافی 22 هزار و 5 هزار نفر بیمه کارگر ساختمانی به دلیل پرونده من غیر حق باطل شده است.

ابطال 27 هزار بیمه قالی‌بافی و کارگر ساختمانی در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر سمساری ظهر امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت در تامین اجتماعی استان اظهار داشت: 28 شعبه تامین اجتماعی در استان فعال است که چهار شعبه امسال افتتاح شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی افزود: بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی داریم که 53 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود و 130 هزار نفر مستمری‌بگیر داریم.

در برابر هر 6 نفر بیمه شده در آذربایجان‌شرقی یک مستمری‌بگیر است

سمساری با بیان ضریب نفوذ بیمه‌ای در استان خاطرنشان کرد: در برابر هر 6 نفر بیمه‌ای یک نفر مستمری‌بگیر داریم که چالشی برای استان بوده و از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بالا بودن میزان بیمه شده‌های اجباری در استان یادآور شد: سیاست سازمان بر اساس خدمات غیرحضوری مستقر شده و در همین زمینه دریافت حق بیمه از 41 هزار لیست انجام می‌شود که 35 هزار لیست به صورت غیرحضوری دریافت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم به کارکنان انجام می‌شود و پرداخت 73 هزار فیش در ماه به سمت پرداخت غیرحضوری حرکت می‌کند که در حال حاضر بیش از 56 هزار فیش به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

سمساری با اشاره به ضرورت کنترل مصارف بیمه‌ای در استان اظهار داشت: پالایش بیمه‌های قالی‌بافی و کارگران ساختمانی صورت گرفته که در زمینه بیمه قالی‌بافی 22 هزار بیمه قالی‌بافی باطل شده و در این میان بیش از 5 میلیارد تومان هدر رفت منابع دولتی می‌شد.

وی افزود: 50 هزار نفر بیمه کارگر ساختمانی نیز وجود داشت که حدود 5 هزار بیمه پس از بررسی و مشخص شدن بیمه نادرست باطل شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در زمینه فعالیت‌های عمرانی و توسعه بخش اداری تامین اجتماعی استان نیز اقدامات مختلفی صورت گرفته تا مشکلی در ارائه خدمات نداشته باشیم.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول