اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان یزد خبر داد

فعالیت 5 هزار نیروی انسانی در سازمان‌های مردم‌نهاد همسو با بهزیستی یزد

مدیرکل بهزیستی استان یزد از فعالیت 5 هزار نیروی انسانی در سازمان‌های مردم‌نهاد همسو با بهزیستی استان یزد خبر داد.

فعالیت 5 هزار نیروی انسانی در سازمان‌های مردم‌نهاد همسو با بهزیستی یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، جلیل عفتی، امشب در نشست هم‌اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با نمایندگان تشکل‌های همسو با بهزیستی در تالار نور یزد با اشاره به مشارکت گسترده سازمان‌های مردم نهاد با این سازمان اظهار داشت: سرمایه اصلی بهزیستی استان یزد، تشکل‌ها و موسسات خیریه همسو با سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد بیان کرد: با توجه به حجم وسیع وظایف و مسئولیت گسترده‌ای که بر عهده سازمان بهزیستی است، اگر تلاش‌ها، فداکاری‌ها، ایثارها و از خودگذشتگی‌های تشکل‌های همسو با بهزیستی نبود، نمی‌توانستیم یک صدم این فعالیت‌ها و خدمات را به جامعه هدف سازمان ارائه دهیم.

عفتی ادامه داد: 5هزار نیروی انسانی در سازمان‌های مردم‌نهاد با سرمایه مادی بیش از هزار میلیارد تومان در موضوعات مختلف و حوزه‌های گوناگون با بهزیستی استان یزد همراهی و همکاری می‌کنند و این در حالی است که همه کارکنان ما در سطح استان 500 نفر است.

وی با تقدیر از تشکل‌های همسو با بهزیستی با توجه به دیدگاه ویژه آنها عنوان کرد: این تشکل‌ها به جای حمایت و پشتیبانی سازمان، از ما کار و فعالیت می‌خواهند و خوشبختانه با این همکاری و همدلی، به بهترین شکل ممکن در حال خدمت به افراد زیر پوشش بهزیستی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان یزد عنوان کرد: خدا را شاکریم که به مجموعه کارکنان بهزیستی استان یزد این لیاقت را داده که مورد اعتماد مردم باشیم و به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

اعظم‌السادات امامی، نماینده تشکل‌های همسو با بهزیستی در حوزه اجتماعی، رادمنش نماینده تشکل‌های همسو با بهزیستی در حوزه توانبخشی و گیتی آقایی نماینده تشکل‌های همسو با بهزیستی در حوزه پیشگیری به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود و طرح مشکلات این تشکل‌ها در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی استان یزد پرداختند.

از جمله مشکلات مطرح شده در این نشست هم‌اندیشی می‌توان به مشکلات زنان سرپرست خانوار، مشکلات مراکز شبه‌ خانواده، عدم استقبال از مهدکودک‌ها به دلیل صدور مجوز از سوی آموزش و پرورش برای تاسیس مراکز پیش‌دبستانی، کمک به ورزش معلولان، نیاز به حمایت بیشتر از حرفه‌آموزی معلولان و بالا بودن هزینه کلینیک‌ها و مراکز دولتی اشاره کرد.

انتهای پیام/2464/گ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول