اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماه گذشته

38 کیلوگرم موادمخدر در قائم‌شهر کشف شد

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف 38 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان موادمخدر در سه ماه گذشته کشف و ضبط شده است.

38 کیلوگرم موادمخدر در قائم‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدعلی طبری در تشریح اقدامات و عملکرد سه ماه نخست سال جاری فرماندهی انتظامی شهرستان قائم‌شهر، گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 38 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی، پلیس با ناامن کردن محیط برای سارقان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت، با بهره‌مندی از تمام امکانات و توان و با استفاده از امکانات بسیج محلات، پلیس افتخاری، فعال‌سازی منابع مخبر و همکاری با دهیاران و شورای اسلامی دست به این اقدام زد.

طبری تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال، طرح‌های متعددی از قبیل طرح جمع‌آوری معتادین تابلو براساس ماده 15 و 16 به منظور کاهش وقوع سرقت، طرح جمع‌آوری سارقان و احضار زندانیان، طرح برخورد با اراذل و اوباش، طرح سرکشی از صنوف و واحدهای متخلف و فاقد پروانه، طرح سرکشی و بازرسی از ضایعات‌فروشی به مرحله اجرا درآمد.

وی از اجرای 32 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده، شناسائی و دستگیری چهار باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 38 کیلو انواع موادمخدر در سطح شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قائم‌شهر هم از یک‌هزار و 725 واحد صنفی به‌صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند و تعداد 113 واحد صنفی سفره‌خانه سنتی متخلف و 450 تالارهایی که مراسم مختلط داشتند پلمپ شد و 331 اخطاریه به واحدهای صنفی که استانداردهای لازم را رعایت نکردند به همراه تذکر و اخطاریه تعطیلی اعلام شد.

انتهای پیام/86012/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول