اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

خراسان شمالی 77 جانباز بالای 70 درصد دارد

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: استان 77 جانباز بالای 70 درصد دارد که از ناحیه چشم، نخاع، سر و یا چند عضو صدمه دیده‌اند.

خراسان شمالی 77 جانباز بالای 70 درصد دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی ذوالفقاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جانبازان بالای 70 درصد خراسان شمالی با وجود آنکه از یک یا چند عضو دچار ضایعه هستند، اما در عرصه‌های ورزشی موفق بوده‌اند.

وی گفت: 60 درصد از جانبازان بالای 70 درصد خراسان شمالی ورزشکار بوده و در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند و اخیراً هم قله سبلان، سهند و حتی کلیمانجارو را فتح کردند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با اشاره به راه‌اندازی چند بخش از مجتمع بزرگ ایثارگران استان در بجنورد اضافه کرد: اکنون سالن اجتماعات، سالن ورزشی و فضاهای فرهنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ساخت استخر این مجموعه ورزشی به پایان رسیده و اکنون در حال تست و آبگیری است.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت‌های جانبازان است، تصریح کرد: به هر میزان به جانبازان خدمت شود باز هم نمی‌توان ایثارگری‌های آنان را جبران کرد.

وی ادامه داد: جانبازان در مسیر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یک یا چند عضو خود را تقدیم کردند و ادعایی هم ندارند.

ذوالفقاری آرامش و امنیت جامعه را مرهون شهدا، جانبازان و رزمندگان عنوان کرد و یادآور شد: همه باید قدردان این ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان باشیم.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی تعداد جانبازان و ایثارگران زیرپوشش این اداره‌کل را 12 هزار نفر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس با وجود فاصله‌ زیاد از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از استان‌های پیشتاز در عرصه دفاع و شهادت بوده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای رسیدگی به امور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اهتمام دارد.

انتهای پیام/63002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول