اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی خبر داد

ارسال 8 فیلم تولیدی استان مرکزی به جشنواره آثار مراکز استانی حوزه هنری

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: هشت فیلم از تولیدات حوزه هنری استان به چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شد.

ارسال 8 فیلم تولیدی استان مرکزی به جشنواره آثار مراکز استانی حوزه هنری

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره تولیدات حوزه هنری کشور 7 تا 9 مهر ماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود که حوزه هنری آثار خود را به این جشنواره ارسال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هشت فیلم کوتاه تولیدی حوزه هنری استان در سال‌های 92 و 93 برای حضور در این جشنواره انتخاب و به دبیرخانه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شده است.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی بیان داشت: از مجموع هشت فیلم تولیدی چهار فیلم در بخش داستانی، دو فلیم در بخش مستند و دو فیلم نیز در بخش انیمیشن به این جشنواره ارسال شده است.

میرزایی ادامه داد: فیلم «مادرانه» ساخته فاخته جلایرنژاد، «گذار» ساخته علی‌اصغر یوسفی، «سرباز» ساخته محمد زنده‌نام و «هستی و عدم» ساخته مهدی فراهانی در بخش داستانی، «تندیس خاطره» ساخته فاخته جلایرنژاد و «مادر خوانده» ساخته سید حامد نوبری در بخش فیلم مستند و فیلم «دیستوپیا» کاری از حمیدرضا مجیدی و احیا اثر مهین شکری در بخش انیمیشن جشنواره شرکت خواهند کرد.

به گفته وی ایران در افق 1404، خانواده و اخلاق، عدالت و پیشرفت، تمدن اسلامی، دفاع مقدس، بیداری اسلامی، خانواده ایرانی و اسلامی و... از موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

انتهای پیام/87004/ج/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول