اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازگشت معاون اجرایی استقلال

امیری: مشکلات استقلال زیاد است/ صحبت‌های هیات مدیره با استیماچ هنوز به مسئله بودجه نرسیده است

معاون اسبق اجرایی باشگاه استقلال برای حضور در این باشگاه با اعضای هیات‌مدیره به توافق رسید.

امیری: مشکلات استقلال زیاد است/ صحبت‌های هیات مدیره با استیماچ هنوز به مسئله بودجه نرسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام امیری که پیش از این سابقه معاونت اجرایی باشگاه استقلال را در کارنامه داشته درباره حضورش در باشگاه استقلال و اینکه به عنوان یکی از معاونان باشگاه استقلال مشغول به کار شده گفت: هنوز سمت معاونت را نگرفته‌ام اما یکسری صحبت‌ها انجام شد و قرار است پس از مشورت با چند نفر از دوستانم نظر نهایی را اعلام کنم.

وی درباره اینکه قرار است مسئولیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال به وی واگذار شود اظهار داشت: شاید یکی از موارد کاری من موضوع نقل و انتقالات باشد اما استقلال مشکلات زیادی دارد که دوستان قدیمی باید دست به دست هم بدهند تا کارها انجام شود.

امیری درباره حضور استیماچ در باشگاه استقلال اظهار داشت: در این باره دوستان فنی که در هیات مدیره هستند می‌توانند نقطه نظرات را اعمال کنند و آنها می‌توانند پاسخ دهند که استیماچ سرمربی استقلال می‌شود یا نه.

وی در مورد اینکه استیماچ چه صحبت‌هایی در جلسه هیات مدیره انجام داده اظهار داشت: از نظر فنی من نمی‌توانم صحبت کنم اما صحبت‌هایی که مطرح شد بیشتر بحث افتخارات این مربی بود و سوابقی که داشت و هنوز صحبت‌ها به بحث بودجه نرسیده بود. قرار است دوستان اهل فن که در هیات مدیره حضور دارند در این باره جمع‌بندی نهایی را انجام دهند.

امیری در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور استیماچ در ایران آیا باید او را سرمربی استقلال دانست یا نه گفت: با توجه به اینکه دیشب به من گفته شد که به این جلسه بیایم باید بگویم درباره اینکه سرمربی بعدی استقلال چه کسی است فکر نکرده‌ام و نمی‌دانم که گزینه‌های دیگر چه کسانی هستند که قرار است این مربی کروات با آنها مقایسه شود. اما در این باره افراد فنی بهتر می‌توانند صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، از بهرام امیری که پیش از این معاونت اجرایی باشگاه استقلال را بر عهده داشته دعوت به کار شده تا دوباره در این باشگاه فعالیت کند که امیری هم در گفت‌گو با خبرنگاران این موضوع را تائید کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول