اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فارس گزارش می‌دهد

رقابت زوج قرآنی در مسابقات سراسری قرآن کریم

«نوید رزم‌جو» و «الهام حسین‌زاده» زوج قرآنی هستند که با کسب سهمیه مسابقات سراسری در رشته حفظ کل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت زوج قرآنی در مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان برتر کشور در تالار حافظ شهر شیراز در حال برگزاری است، اما در این میان حضور یک زوج حافظ قرآن در مسابقات نظر ما را به خود جلب کرد.

 

 

بنابر این گزارش «نوید رزم‌جو» و «الهام حسین‌زاده» دو حافظ کل قرآن و زوج قرآنی این دوره از مسابقات هستند که هر دو در رشته حفظ کل شرکت کرده‌اند.

این زوج قرآنی با حضور در مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن موسسه بیت الاحزان حضرت «زهرا(س)» به حفظ قرآن پرداخته و بانی ازدواج آنها حجت الاسلام «علیرضا شاهسونی» بنیانگذار و مدیر موسسه بیت الاحزان است.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس «نوید رزم‌جو» سال گذشته به عنوان نماینده استان فارس در رشته حفظ 20 جزء این مسابقات شرکت کرد و موفق به کسب مقام نخست این رقابت ها شد.

رزم جو متولد 1361 است و با حضور در مدرسه شبانه‌روزی امام «حسن مجتبی(ع)» در سال 1385 موفق به حفظ کل قرآن شد و «الهام حسین‌زاده» همسر وی با حضور در شعبه شهر استهبان حافظ کل قرآن شد.

وی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی عمران است و در حال حاضر به عنوان مربی در مدارس شبانه‌روزی موسسه بیت‌الاحزان مشغول کار است.

«الهام حسین‌زاده» نیز متولد 1369 شهر استهبان است و با حضور در کلاس‌های حفظ روزانه شعبه موسسه در استهبان در مدت 9 ماه حافظ کل قرآن شد.

وی در حال حاضر دانشجوی علوم کامپیوتر است، همچنین حسین‌زاده سال گذشته در مسابقات بین‌المللی دانشجویان در رشته حفظ 20 جزء به مقام نخست رسید.

این زوج حافظ کل قرآن کریم امسال همراه هم در مسابقات قرآن کریم حاضر هستند و امید است در سال‌های آینده هم با اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ قرآن کریم شاهد حضور بیشتر زوج‌های قرآنی در مسابقات قرآن کریم باشیم.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول