اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام هستند

فرماندار دشتی گفت: دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام ما هستند.

دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام هستند

سید علی هاشمی در حاشیه مراسم زنگ شکوفه‌ها پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در دشتی گفت: انسان وقتی کنار این کودکان قرارمی‌گیرد بسیار خرسند، خوشحال می‌شود و ما امروز بسیار خوشحالیم که در کنار آیند‌گان نظام قرار داریم.

فرمانداردشتی افزود: دانش آموزانی که اولین روز مدرسه را تجربه می‌کنند آن گذشته‌های کودکی که در مدرسه گذاشته‌ایم برای ما تداعی گذشته خاطره انگیزمی‌شود.

وی یادآورشد: با تلاش مسئولین همه امکانات آموزشی در مدارس ما مهیاست هم خانواده‌ها و هم معلمین عزیز نسبت به مسائل تربیتی دانش‌آموزان اهتمام لازم دارند.

هاشمی افزود: دانش آموزان امروز مسئولان فردای نظام ما هستند و آغاز مدارس روزی است که کودکان به امید یادگیری نوشتن و خواندن و همینطور آشنائی با دوستان جدید با اشتیاق انتظارش را می کشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش دشتی گفت: معلم باید توانایی یادگیری و بکاربستن دانش، مهارت، اصول و نتایج حاصل از تحقیقات روانشناسی را در تدریس داشته باشد.

هاشمی تاکید کرد: رابطه دانش‌آموز با معلّم یک رابطه باطنی و معنوی است و معلّم با روح و جان دانش آموز سروکار دارد و به همین جهت به‌عنوان یک الگوی محبوب و مطاع پذیرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کودک و نوجوان در این سنین از محیط خانواده خارج و بطور رسمی در اجتماعی جدید یعنی مدرسه پذیرفته می‌شود و در این اجتماع جدید فرصت می‌یابد تا افکار و اندوخته‌های دینی، رفتاری و عادت‌های گذشته‌اش را مورد بازنگری قراردهدتا خویش را بسازد و تکمیل و تثبیت کند.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول