اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

جوییش پرس: روز ملی فلسطین به روز ملی اعتراض به اسرائیل تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سازمان های اسلام‌گرای بین المللی و همچنین مخالفین تروریسم در سرزمین های اشغالی در نظر دارند در آخرین روز ماه جاری میلادی تظاهرات گسترده‌ای را در اعتراض به یهودی‌سازی بیت المقدس توسط صهیونیست‌ها برگزار کنند.

جوییش پرس: روز ملی فلسطین به روز ملی اعتراض به اسرائیل تبدیل می‌شود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "جوییش پرس"، این گروه‌ها در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این تظاهرات همه جانبه و گسترده در روز سی‌ام مارس هستند تا به این ترتیب اعتراض خود را نسبت به کنترل بیت‌المقدس توسط صهیونیست ها ابراز کنند.

بر اساس این گزارش، نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و نمایندگان گروه‌های مختلف قصد دارند در نزدیک‌ترین مکان‌ها به بیت‌المقدس تظاهرات کنند و در عین حال افراد آزاده در سرتاسر دنیا نیز قصد دارند با تجمع در برابر سفارت‌خانه‌های رژیم صهیونیستی در سرتاسر دنیا و یا تجمع در برابر میادین اصلی شهرها همگام بودن خود با این تظاهرات بین‌المللی را نشان دهند.

این تظاهرات که با نام تظاهرات جهانی "الی بیت المقدس" مشهور شده است، قرار است در روز سی‌ام مارس که روز ملی سرزمین فلسطین نامیده می‌شود، برگزار شود و در آن فعالان کشورهای مختلف از سوریه، لبنان، اردن، مصر و تمام کشورهای هم مرز با سرزمین‌های اشغالی برای رسیدن به بیت المقدس تلاش کنند. در عین حال همزمان با این اقدام قرار است سفارت خانه های رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف نیز به محاصره این گروه‌ها در آید.

در وب سایت سازمان دهندگان این تظاهرات آمده است: نژاد پرستی صهیونیست‌ها و سیاست‌های نژاد پرستانه آنان زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است. این اقدام نه تنها ظلم بر ضد مردم فلسطین، بلکه بر ضد تمام بشریت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما تلاش خواهیم کرد تهدید اسرائیل نسبت به صلح جهانی را به طور کامل از بین ببریم.

گروه‌های و سازمان های مختلفی مانند اخوان المسلمین، حماس، جهاد اسلامی، اسلام‌گراهای غربی و گروه های دیگر و حتی سازمان‌های غیر دولتی غربی در سازماندهی این تظاهرات شرکت دارند.

انتهای پیام/س.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول