اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

22 بهمن، روز نمایش افتخارمان به کشور است

فرماندار اسلام‌آباد غرب عصر امروز جمعه 20 بهمن‌ماه در جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: 22 بهمن روز نمایش اقتدار و افتخار مردم به کشور و نظام اسلامی است.

22 بهمن، روز نمایش افتخارمان به کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب عصر امروز جمعه 20 بهمن‌ماه در جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی جمهوری انقلاب اسلامی اظهار کرد: ثمره تفکر امام راحل(ره) و خون‌های جوانان این مرزوبوم با انقلاب اسلامی به بار نشست و باعث ایجاد تحول عظیم در ملت ایران شد.

وی انقلاب‌ اسلامی را خطر جدی برای مستکبرین در جهان دانست و افزود: استکبار که نمی‌توانست باوجود انقلاب اسلامی ایران کنار بیاید جنگ را به ما تحمیل کرد و همین جوانان ما بودند که در جبهه و جنگ واقعاً خالصاً و مخلصاً جان خود را فدای میهن و نظام اسلامی‌مان کردند.

*جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب 


فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب ضمن اشاره به متأثر بودن این شهرستان از زمان دفاع مقدس، تصریح کرد: شهر شهدای مرصاد ۱۲۸۳ شهید تقدیم نظام کرد.

وی با اشاره به این‌که ما باید پاسدار این‌همه‌ی خون‌هایی که درراه اسلام و میهمانمان فدا شده باشیم، ادامه داد: وقتی به وصیت شهدا می‌نگریم وجه مشترک وصیت آن‌ها همین بود که ما پشتیبان ولایت‌فقیه و در کنار ولی‌فقیه باشیم.

کرمی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و‌ مسئولیت سنگینی را به دوش همه ما گذاشتند و ما الآن در حال حاضر می‌بینیم این روزها ازخدابی‌خبران و کسانی که دشمن مردم ایران هستند  که با تحریم‌های خودشان و هم با ترور شخصیت‌های نظام می‌خواهند این نظام را تضعیف کنند درصورتی‌که ما پای انقلاب هستیم در مناسبت‌های مختلف پای نظام و انقلاب بودیم و هستیم و این قبیل کارهای دشمن بی‌فایده است.

*جشن بزرگ انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب


وی اشاره‌ای به‌روز 22 بهمن و حماسه‌آفرینی مردم در این راهپیمایی این روز کرد و گفت: در ۲۲ بهمن‌ماه حتماً حضور پرشور شما عزیزان مشت محکمی است بر دهان یاوه‌گویانی که قصد دیدن و چشم دیدن این نظام و انقلاب را ندارند.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب بیان کرد: ما مردم انقلابی و فهمیم شهر شهدای مرصاد جشن انقلاب را می‌گیریم و از این پیروزی و از این استقلال مردم ایران لذت می‌بریم و به خود می‌بالیم که یک ایرانی هستیم.

*جشن انقلاب شهرستان اسلام‌آبادغرب


پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول