اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

رایزنی وزرای خارجه ایران و عربستان در داووس

وزرای خارجه ایران و عربستان امروز در داووس دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای از جمله اوضاع غزه گفت‌وگو کردند.

رایزنی وزرای خارجه ایران و عربستان در داووس

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس حضور دارد، امروز (چهارشنبه) ۲۷ دی ماه با همتای عربستانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار امیرعبداللهیان با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی درباره موضوعات مختلف دوجانبه از جمله همکاری‌های اقتصادی و تجاری و نیز مسائل مورد علاقه منطقه‌ای به ویژه تحولات فلسطین و آخرین وضعیت جنگ علیه غزه بحث و تبادل نظر شد.

وزرای خارجه ایران و عربستان پنجشنبه شب ۲۱ دی ماه تلفنی گفت‌وگو کرده بودند و وزیر خارجه عربستان سعودی درباره مشکل پرواز عمره‌گزاران ایرانی به امیرعبداللهیان اطمینان داده بود که این موضوع صرفاً مسأله‌ای فنی است که بزودی حل خواهد شد. (اینجا بخوانید)

امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان چهارشنبه ۲۲ آذر ماه نیز در ژنو دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ‌ای و بین‌المللی به خصوص اوضاع غزه به گفت‌وگو پرداخته بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول