اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فارس من| سلبریتی‌های حامی اغتشاشات به تلویزیون برنمی‌گردند

مخاطبان نگرانند مبادا مسئولان با اهمال‌کاری مجوز بازگشت سلبریتی‌هایی را صادر کنند که در اغتشاشات گذشته سمت دشمن ایستادند و با دامن زدن به اغتشاشات و یا ترویج اباحه‌گری، امنیت اجتماعی و سلامت فرهنگ کشور را تهدید کردند.

فارس من| سلبریتی‌های حامی اغتشاشات به تلویزیون برنمی‌گردند

خبرگزاری فارس؛ گروه هنر و رسانه: پویشی در سامانه فارس من توسط مخاطبان ثبت شده که  حامیان آن در یک روز به  ۴۷ هزار نفر رسیده و همچنان امضاها ادامه دارد. مخاطبان نگرانند مبادا مسئولان با اهمال‌کاری مجوز بازگشت سلبریتی‌هایی را صادر کنند که در اغتشاشات گذشته سمت دشمن ایستادند و با دامن زدن به اغتشاشات و یا ترویج اباحه‌گری، امنیت اجتماعی و سلامت فرهنگ کشور را تهدید کردند.
با اینکه این موضوع بدیهی به نظر می‌رسید و بعید بود چنین خطایی از سوی مسئولان صورت بگیرد اما پیگیری سوژه در دستور کار خبرنگاران فارس قرار گرفت.
مسئولان مربوطه در صداوسیما، وزارت ارشاد و قوه قضائیه مجددا تاکید کردند به هیچ عنوان به چنین افرادی اجازه حضور در رسانه‌ها داده نخواهد شد و بلکه فعالیت مخرب آنها علیه شرع و قانون در فضای مجازی نیز محدود شده و خواهد شد. البته سلبریتی‌هایی که در اغتشاشات علیه دین و قانون کشور اقدامی نکردند و صرفا سلایق متفاوتی دارند، مشکلی برای فعالیت نخواهند داشت.
همزمان اخباری مبنی بر ابراز ندامت و تلاش برخی هنرپیشه‌های هنجارشکن برای بازگشت به سینما و تلویزیون شنیده می شود که در این زمینه یک منبع مطلع امنیتی به خبرنگار فارس گفت: اگرچه راه توبه بسته نیست اما بدون جبران مافات علنی این امکان وجود نخواهد داشت.
وی افزود: در جریان فتنه گذشته مشخص شد برخی سلبریتی‌ها دارای فساد اخلاقی نظیر گرایشات به همجنس‌بازی و اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی هستند که حضور این افراد به هیچ عنوان در رسانه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول