اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وظیفه اصلی اردوهای راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است

طراح اردوهای راهیان پیشرفت و مدیر مسؤول خبرگزاری دانشجو گفت: ما موظف به ساخت و تعریف آینده هستیم که در این راستا وظیفه اصلی راهیان پیشرفت، امیدآفرینی و بیان این نکته است که می‌توان شرایط را تغییر داد.

وظیفه اصلی اردوهای راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید هادی انوری، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان صبح امروز در نشست تخصصی اردوهای راهیان پیشرفت که با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، رؤسای دانشگاه‌ها و صاحبان صنایع استان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه بسیج دانشجویی پرچمدار و مؤسس اردوی راهیان پیشرفت  است.

وی افزود: با وجود شرایط کرونایی، اردوی راهیان پیشرفت به‌دلیل استقبال دانشجویان، رقم خورد و بسیج دانشجویی استان اصفهان موفق شد این پرچم را بالا نگه دارد. 

انوری با اشاره به میزبانی استان اصفهان از اردوهای راهیان پیشرفت افزود: استان اصفهان، در کنار میزبانی از ۹ هزار دانشجو اصفهانی، میزبان دانشجویانی از ۱۴ استان  بودیم که از مراکز صنعتی و تولیدی استان اصفهان بازدید کردند. 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان کرد:  با توجه به در پیش‌رو بودن فصل تابستان قرار است با حضور متولیان و میزبانان اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه‌ریزی دوباره ای برای این حرکت داشته باشیم. 

 وی یادآور شد: اگر حمایت‌های فرمانده سپاه استان اصفهان نبود، امروز در این قله نبودیم و از این امر متشکریم. 

 لزوم برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای اساتید دانشگاه

 مهدی سلیمانی مدیرکل سیاسی استانداری اصفهان هم در این جلسه اظهار داشت: در جنگ ترکیبی نیازمند دفاع ترکیبی هستیم و سیاه‌نمایی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و تطهیر دوران ستم‌شاهی از اهداف اصلی دشمنان است که راهیان پیشرفت خنثی کننده هر دو بخش خواهند بود. 

وی افزود: وقایع سال گذشته به ما نشان داد، باید هدف‌گذاری اصلی ما در کنار دانشجویان، اساتید نیز باشند و چنین اردوهایی را هم برای اساتید  قرار دهیم تا در ادامه تاثیر خود را بر دانشجویان بگذارند. 

سلیمانی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت تمام تشکل‌های دانشجویی در این اقدام استفاده شود، عنوان کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده در چنین اقداماتی پیوست رسانه‌ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد. 

مدیرکل سیاسی استانداری اصفهان در پایان یادآور شد: در استان حدود ۱٠هزار واحد تولیدی داریم که باوجود کوچک بودن، اقدامات بزرگی انجام دادند که این مورد نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. 

وظیفه اصلی راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است

هادی قاسمی طراح اردوهای راهیان پیشرفت و مدیر مسؤول خبرگزاری دانشجو هم  در این نشست اظهار داشت: اصلی‌ترین امر برای موفقیت یک سیستم معرفت به مأموریت است که اگر این امر شکل بگیرد، همه اجزا در نقطه خودشان مؤثر بوده و به کار می‌آیند. 

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که در بعضی موضوعات علیرغم اینکه زیرساخت و ساختار آن را داریم به نتیجه نمی‌رسیم، نداشتن معرفت به مأموریت است، افزود: اگر با وجود تعداد زیاد دستگاه‌های فرهنگی که ماموریت و زیرساخت دارند، مردم از چالش فرهنگی رنج ببرند، یعنی معرفت به ماموریت وجود ندارد. 

قاسمی با تأکید بر اینکه  وظیفه اصلی راهیان پیشرفت، امیدآفرینی است بیان داشت: عده‌ای دائم در حال تلاش‌اند تا بیان کنند کاری که انجام می‌دهید چیزی نیست در این راستا دشمن دنبال این است که موفقیت‌ها را استثنا و عدم موفقیت‌ها را قاعده نشان دهد در صورتی که موضوع برعکس است. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول