اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| مدیری که روی صندلی مدیریت نمی‌نشیند/ پاسخگویی مدیر آبفای خواف به مردم در جلوی درب ورودی اداره

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: مردم خواف وقتی به امور آب و فاضلاب این شهرستان مراجعه می‌کنند باید رضایت کامل داشته باشند و من وظیفه خود دانستم به جای نشستن روی صندلی مدیریت در جلوی درب ورودی و پشت میز خدمت بنشینم.

فارس من| مدیری که روی صندلی مدیریت نمی‌نشیند/ پاسخگویی مدیر آبفای خواف به مردم  در جلوی درب ورودی اداره

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «مدیر آبفای خواف روی صندلی مدیریت نمی‌نشیند» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

سیدحسن رضائیان درباره این سوژه گفت: مردم شهرستان خواف وقتی به امور آب و فاضلاب این شهرستان مراجعه می‌کنند باید رضایت کامل داشته باشند و من وظیفه خود دانستم به جای نشستن روی صندلی مدیریت در جلوی درب ورودی و پشت میز خدمت بنشینم.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف اظهار کرد: توجه به اینکه خواف پهناورترین شهرستان خراسان رضوی است، امور آب و فاضلاب رسالت تأمین، انتقال و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی در گستره این شهرستان پهناور با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر در ۶ شهر و ۸۳ روستای تحت پوشش در مرز شرقی کشور را عهده‌دار است.

وی افزود: اگرچه تمامی خدمات آب و فاضلاب در بستر اینترنت و همچنین دفاتر خدماتی قابل عرضه است اما حضور ارباب رجوع از شهرها و روستاهای تحت پوشش به مرکز شهرستان جهت دریافت خدمات و همچنین رسیدگی به درخواست‌ها را شاهد هستیم.

رضائیان عنوان کرد: از آنجایی که برخی از این مراجعات جهت ملاقات و دریافت راهنمایی‌های لازم با اینجانب است وظیفه خود دانستم جهت ارتباط صمیمی و بی‌پرده با ارباب رجوع روزهایی از هفته کاری را در میز خدمتی که ورودی اداره تعبیه شده است حضور یابم و جهت پیگیری کارها، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست و راهنمایی ارباب رجوع پشت میز خدمت در ورودی اداره بنشینم.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف افزود:امیدوارم با تداوم این اقدام بتوانم ضمن تکریم ارباب رجوع جایگاه جدیدی را برای ارتباط صمیمی و به دور از تعارفات اداری با مردم عزیز و فهیم شهرستان ترسیم کنم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل وسعت شهرستان، برنامه‌ریزی جهت حضور در ادارات تابعه به‌صورت منظم و مستمر در راستای ارتباط بهتر با مردم شهرها و روستاها که متقاضی دریافت خدمات و یا ارائه راهکار هستند را در دستور کار دارم تا بدین طریق ضمن تسریع در روند کارها و کاهش هزینه و رفت و آمدها از نزدیک با مشکلات موجود روبه‌رو شوم و با استفاده از نظرات کارگشای مردم بتوانم مشکلات آن‌ها را حل کنم و شاهد رضایت مردم باشیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول