به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژهای با عنوان «مدیر آبفای خواف روی صندلی مدیریت نمینشیند» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.
سیدحسن رضائیان درباره این سوژه گفت: مردم شهرستان خواف وقتی به امور آب و فاضلاب این شهرستان مراجعه میکنند باید رضایت کامل داشته باشند و من وظیفه خود دانستم به جای نشستن روی صندلی مدیریت در جلوی درب ورودی و پشت میز خدمت بنشینم.
مدیر امور آب و فاضلاب خواف اظهار کرد: توجه به اینکه خواف پهناورترین شهرستان خراسان رضوی است، امور آب و فاضلاب رسالت تأمین، انتقال و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی در گستره این شهرستان پهناور با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر در ۶ شهر و ۸۳ روستای تحت پوشش در مرز شرقی کشور را عهدهدار است.
وی افزود: اگرچه تمامی خدمات آب و فاضلاب در بستر اینترنت و همچنین دفاتر خدماتی قابل عرضه است اما حضور ارباب رجوع از شهرها و روستاهای تحت پوشش به مرکز شهرستان جهت دریافت خدمات و همچنین رسیدگی به درخواستها را شاهد هستیم.
رضائیان عنوان کرد: از آنجایی که برخی از این مراجعات جهت ملاقات و دریافت راهنماییهای لازم با اینجانب است وظیفه خود دانستم جهت ارتباط صمیمی و بیپرده با ارباب رجوع روزهایی از هفته کاری را در میز خدمتی که ورودی اداره تعبیه شده است حضور یابم و جهت پیگیری کارها، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست و راهنمایی ارباب رجوع پشت میز خدمت در ورودی اداره بنشینم.
مدیر امور آب و فاضلاب خواف افزود:امیدوارم با تداوم این اقدام بتوانم ضمن تکریم ارباب رجوع جایگاه جدیدی را برای ارتباط صمیمی و به دور از تعارفات اداری با مردم عزیز و فهیم شهرستان ترسیم کنم.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل وسعت شهرستان، برنامهریزی جهت حضور در ادارات تابعه بهصورت منظم و مستمر در راستای ارتباط بهتر با مردم شهرها و روستاها که متقاضی دریافت خدمات و یا ارائه راهکار هستند را در دستور کار دارم تا بدین طریق ضمن تسریع در روند کارها و کاهش هزینه و رفت و آمدها از نزدیک با مشکلات موجود روبهرو شوم و با استفاده از نظرات کارگشای مردم بتوانم مشکلات آنها را حل کنم و شاهد رضایت مردم باشیم.
انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/ی