اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اعمال محدودیت های کرونایی کافی نیست/ مردم باید رعایت کنند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه محدودیت‌های با توجه به رنگ‌بندی شهرستان‌های اعمال شده است، گفت: تنها اعمال محدودیت‌های کافی نیست، مردم باید بیشتر رعایت کنند.

اعمال محدودیت های کرونایی کافی نیست/ مردم باید رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به قرمز بودن اکثر شهرستان‌های استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، گفت: از سه ماه پیش در هر مصاحبه‌ای بارها از مدم خواهش کردیم، رعایت کنند تا گرفتار پیک چهارم نشویم.

وی تصریح کرد: الان متأسفانه شرایط استان بسیار حاد است، شهر کرمانشاه که بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان را در خود جای داده، قرمز شده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همین الان تعدادی از بیمارستان‌های استان دستگاه اکسیژن‌ساز ندارند در تلاش برای تأمین آن‌ها هستیم تا در اوج پیک دچار کمبود نباشیم.

وی تصریح کرد: اگر بستری‌ها به بیش از یک‌هزار بیمار برسد یعنی گرفتاری بسیار بسیار جدی است و مطمئنا این پیک خسارت سنگین‌تری از دیگر پیک‌ها برجای خواهد گذاشت.

بازوند با بیان اینکه محدودیت‌های با توجه به رنگ‌بندی شهرستان‌های اعمال شده است، گفت: تنها اعمال محدودیت‌های کافی نیست، مردم باید بیشتر رعایت کنند و پروتکل‌های و دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و حتما همگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول