اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مطالبه مردم در «فارس من»؛ اگر سفرها محدود می‌شد کرونا زبانه نمی‌کشید

برخی کاربران فارس من علت اصلی شیوع دوباره کرونا را سفرهای برخی به کشورهای کرونا زده هدف گردشگری عنوان کردند.

مطالبه مردم در «فارس من»؛ اگر سفرها محدود می‌شد کرونا زبانه نمی‌کشید

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتشار گسترده کرونای انگلیسی درکشور و تغییر رنگ آرام شهرها به قرمز، برخی از کاربران فارس من علت اصلی این شیوع را سفرهای برخی‌ها به کشورهای کرونا زده هدف گردشگری عنوان کردند کما اینکه اغلب پزشکان و متخصصان بیماری‌های عفونی نیز بر این موضوع صحه گذاشتند.

همین موضوع یکی از دغدغه‌های کاربران فارس من است که اخیرا با عنوان «چرا پرواز به نجف محدود ولی به ترکیه برقرار است؟» در فارس به من به ثبت رسیده است. در این باره زارع سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: وزارت بهداشت می‌توانست با مجموعه اقداماتی جلوی افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا را بگیرد.

وی افزود: متأسفانه در ایام نوروز با افزایش تعداد پیامک‌های ارسالی برای تورهای‌گردشگری به خارج از کشور مواجه بودیم، برخی‌ها درقالب این تورها به کشورهای خطرناک از نظر کرونا سفرکردند این در حالی است که ما را از سفر به مهترین اماکن زیارتی منع کردند.

زارع تأکید کرد: مردم کشورهای دیگر به کربلا و نجف سفر می‌کنند، اما  می‌بینیم که  سفر به این اماکن از سوی مسئولان بهداشتی منع می‌شود. باید پرسید چه می‌تواند باعث شود که مراسم‌های معنوی و مذهبی و اماکنی که مردم در آنها بیشتر پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌کنند را تعطیل کنند.

وی ابراز کرد: در این ایام نوروز قیمت پروازهای ترکیه نسبت به مکان‌های معنوی کمتر است باید پرسید این جای تعجب ندارد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول