اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

محسن هاشمی، گزینه اول کارگزاران برای انتخابات

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی گفت: گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است.

محسن هاشمی، گزینه اول کارگزاران برای انتخابات

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، علی محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره ی آخرین فعالیتهای انتخاباتی حزب کارگزاران گفت: حزب به صورت جدی در زمینه انتخابات فعال است اما حزب منتظر است تا تغییرات قانون انتخابات ریاست جمهوری نهایی شود. زیرا با اصلاح این قانون شرایط کاندیداتوری خیلی تغییر خواهد کرد و هیچ حزبی نمی تواند قبل از نهایی شدن این قانون و مشخص شدن شرایط کاندیداها، گزینه معرفی کند. شورای نگهبان هم ایراداتی به این قانون گرفته و مشخص نیست این قانون به این انتخابات می رسد یا خیر؟

وی افزود: با این حال گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است و حزب پایبند به خروجی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان بوده و از ائتلاف تبعیت می کند. البته محمد جواد ظریف هم از کاندیداهای احتمالی حزب می‌باشد.

این فعال سیاسی که با ایسنا گفتگو می‌کرد، درباره نظر محسن هاشمی که «هنوز برای حضور در انتخابات قانع نشده وشاید هم اصلا به انتخابات ورود نکنم» تصریح کرد: محسن هاشمی رییس شورای مرکزی و در تصمیمات کمیته سیاسی بسیار موثر است و قطعا از تصمیم حزب پیروی خواهند نمود.

نمازی درباره حمایت از اسحاق جهانگیری نیز گفت: جهانگیری تا کنون بطور جدی از ورود به عرصه انتخابات بعنوان کاندیدا صحبت نکرده است. اما اگر تصمیم به حضور در انتخابات گرفت، موضوع در حزب کارگزاران مورد بررسی قرار می‌گیرد چون جهانگیری عضو حزب کارگزاران است. البته این مطالبی که بیان کردم نظر شخصی من است و مواضع رسمی حزب توسط سخنگو اعلام شده و می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول