اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اولویت‌های واکسیناسیون علیه کرونا در قزوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در مرحله اول همکارانی که صرفا در بخش های مراقبت ویژه کرونا فعالیت می کنند واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد، در مرحله بعد سایر کادر درمان مراکز درمانی در اولویت قرار دارند، به این صورت که ابتدا افراد بالای چهل سال و بعد افراد کمتر از چهل سال دریافت می‌کنند.

اولویت‌های واکسیناسیون علیه کرونا در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی اکبر کرمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: واکسیناسیون علیه کرونا در استان قزوین، همزمان با کل کشور از امروز آغاز می شود.

وی افزود: در مرحله اول همکارانی که صرفا در بخش های مراقبت ویژه کرونا فعالیت می کنند واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد، در مرحله بعد سایر کادر درمان مراکز درمانی در اولویت قرار دارند، به این صورت که ابتدا افراد بالای چهل سال و بعد افراد کمتر از چهل سال دریافت می کنند.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در سطح جامعه نیز ابتدا افراد مسن‌تر در اولویت هستند و سپس افراد جوان‌تر واکسینه می‌شوند، وزارت بهداشت پیش بینی کرده است تا شهریور ماه کل کشور در برابر کرونا ایمن شود.

کرمی خاطرنشان کرد: با ورود واکسن پروتکل‌ها لغو نمی‌شود، اگر رعایت نکنیم روزهای بدی پیش رو خواهیم داشت همانطور که در حال حاضر شروع پیک چهارم است و از مردم می‌خواهیم طوری رفتار کنند که در پیک چهارم در استان فوتی نداشته باشیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول