اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افتتاح ۳۶۹۵ پروژه در آذربایجان شرقی در دهه فجر

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح بیش از سه هزار و ۶۹۵ پروژه و طرح مهم استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ارزش پروژه‌های افتتاح شده و قابل افتتاح شهرستان مراغه، بیش از چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

افتتاح ۳۶۹۵ پروژه در آذربایجان شرقی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، محمدرضا پورمحمدی در جمع مردم شهرستان مراغه اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای دولت و برکات انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در دهه فجر امسال، سه هزار و ۶۹۵ پروژه در سراسر استان با سرمایه گذاری ریالی چهار هزار میلیاردی و همچنین سه میلیون و ۲۰۰ هزار یورو سرمایه گذاری ارزی به بهره‌برداری می‌رسد.

پورمحمدی ادامه داد: با سوادی بیش از ۹۵ درصد مردم، دسترسی ۱۰۰ درصد افراد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی، افزایش شاخص امید به زندگی مردم به ۷۴ سال پیشرفت روزافزون در زمینه صنایع دفاعی، هوافضا، هسته‌ای از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلاب فرهنگی و ارزشی دنیاست ابراز کرد: بسیاری از انقلاب‌های دنیا با نگرش‌هایی همچون مادی‌گرایی به وقوع پیوسته اما هدف از انقلاب در ایران، نهادینه کردن دموکراسی و مردم سالاری دینی در کشور بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به انواع سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بر علیه جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل دشمنی استکبار با ایران،  پافشاری و مقاومت  بر ارزش‌ها و شعارهای انقلاب همچون کسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

پورمحمدی تصریح کرد: حکام و بزرگان برخی کشورهای منطقه، دست نشانده و نوکر استکبار جهانی و آمریکا هستند و بدون شک، آرزوی استکبار برای حکومت و نفوذ مجدد در ایران اسلامی، محقق نمی‌شود.

وی عنوان کرد: مشارکت مردم در تمام امور کشور، مایه نارضایتی استکبار است و بر همین اساس از هیچ تلاشی برای کمرنگ‌ کردن مشارکت مردم در بخش‌های مختلف دست برنمی‌دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم آگاهیم عنوان کرد: تحریم، اصلی‌ترین عامل مشکلات فعلی کشور است و شقاوت استکبار به حدی رسیده که از واردات واکسن آنفلوآنزا به کشور نیز جلوگیری کردند. نقش سومدیریت‌ها در برخی مشکلات فعلی کشور نیز انکارناپذیر است.

استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا ادامه داد: استکبار جهانی باید بداند که ما با رهبر و شهدای گلگون کفن خود برای خدمت به مردم، عهد و پیمان بسته‌ایم و تا آخرین قطره خون خود بر سر حرفمان می‌مانیم.

انتهای پیام/60007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول