اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

برخورد قاطع کلانتری‌ها با «مردم آزاری»/سرعت عمل در رسیدگی به مشکلات مردم در دستورکار

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: کلانتری‌ها باید با شدت با کسانی که با اقدامات رذیلانه و اوباشگرانه خود درصدد ایجاد مزاحمت و مردم‌آزاری هستند برخورد قانونی و مقتدرانه داشته باشند.

برخورد قاطع کلانتری‌ها با «مردم آزاری»/سرعت عمل در رسیدگی به مشکلات مردم در دستورکار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار "حسین رحیمی" در بازدید میدانی از کلانتری های پایتخت با تاکید براینکه باید در حل و فصل، مشکلات مردم دقت و جدیت داشته باشید و مشکلات مردم را مشکلات خود بدانید، بیان داشت: جایگاه و ارزش کلانتری‌ها در خدمتگزاری و تامین امنیت و آرامش مردم است و باید کلانتری ها مأمن و ملجا مردم باشند. 

وی افزود: نباید اجازه بدهید که در منطقه و محدوده کلانتری شما کسی جرات کند که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره اندازد و باید با شدت با کسانی که با اقدامات رذیلانه و اوباشگرانه خود در صدد ایجاد مزاحمت برای مردم هستند برخوردی قانونی و مقتدرانه داشته باشید بگونه‌ای که هرگز این گونه افراد جرأت مردم آزاری به خود ندهند.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: کلانتری ها باید مرکز ثقل امنیت و آرامش محله و نقطه نقطه شهر و دیار مردم بوده و در رسیدگی به مشکلات مردم سرعت عمل داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید برلزوم تقویت مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها ، بیان داشت: راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها اتفاق مبارکی بود که از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با استفاده از قابلیت‌های مشاوره و مددکاری می توان دو طرف دعوا را قانع کرد چرا که در مصالحه حاکم و محکومی وجود ندارد و بالطبع رضایت دو طرف لحاظ خواهد شد ، عنوان داشت: ارایه مشاوره های کارشناسی شده و کاربردی تاثیرگذار و رهگشا است از این رو تلاش کنید که از کارشناسان زبده و با تجربه در دوایر مشاوره و کلانتری ها استفاده شود.

وی افزود: کلانتری‌ها باید نماد خدمتگزاری به مردم باشند و مردم ماموران کلانتری را با مجاهدت، ایثار و تلاش‌های خستگی ناپذیر آنها بشناسند و مجرمان از تلاش و مجاهدت شما بر خود بلرزند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول