اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امدادرسانی بسیج طلاب به مناطق زیر آب رفته اهواز+فیلم

فرمانده بسیج طلاب گفت: خدمات‌رسانی همچنان ادامه دارد و تمام تلاش و سعی ما بر این است تا در صورت هرگونه بارندگی تا پایان هفته، با آمادگی کامل در صحنه حضور پیدا کنیم.

امدادرسانی بسیج طلاب به مناطق زیر آب رفته اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با توجه به ورود متوالی سامانه‌های بارشی به استان و افزایش حجم بارندگی‌ها، چند روزی است که مناطق مختلف استان و به ویژه کلانشهر اهواز با آبگرفتگی معابر و منازل و بالازدگی فاضلاب مواجه هستند.

طبق آخرین آمار هلال احمر خوزستان تا این لحظه به بیش از پنج هزار و هفتصد و پنجاه نفر امدادرسانی شده است.

تیم‌های عملیاتی امداد نجات جمعیت هلال احمر نیز در ۱۶ شهرستان درگیر معضل آبگرفتگی‌های خوزستان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا نسبت به رفع مشکلات مردم صبور ساکن در مناطق متاثر از بارش‌های شدید باران در روزهای اخیر اقدام کنند.

 

در این راستا، طلاب جهادی با تمام قدرت به میدان آمدند تا با همکاری و همراهی هلال‌احمر در کنترل این بحران قدم بردارند؛ حجت‌الاسلام بیت‌سیاح، مسوول قرارگاه جهادی کمک‌رسانی و فرمانده بسیج طلاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرح جزئیات این همکاری بیان کرد: ابتدای بارش باران و مواجه شدن با آبگرفتگی، قرارگاه کمک‌رسانی تشکیل و ۳ نقطه هدف کمپلو_شیخ‌بها، شهرک‌اهواز و کوی علوی مشخص شد.

وی افزود: راهبرد اصلی، تقویت گروه‌های جهادی مستقر در آن منطقه بود که اقدامات جهادی در محورهای جابه‌جایی وسایل منازل، تخلیه آب و توزیع بسته‌های غذایی با مشارکت هلال احمر انجام شد.

فرمانده بسیج طلاب گفت: جلسه‌ای نیز با حضور مسوول هلال احمر اهواز در فرمانداری تشکیل و به دستور فرماندار، نظر بر این شد که در نهایت تعامل و همکاری بین گروه‌های جهادی و هلال احمر، خدمت‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند.

وی افزود: منازل آسیب دیده رصد شده و به دلیل قطع راه‌های ارتباطی تا به این لحظه ۲۰۰ بسته غذایی در منطقه کمپلو و ۵۰ بسته دیگر به منازل آسیب‌دیده در شهرک‌اهواز رسانده شده است.

بیت‌سیاح عنوان کرد: خدمات‌رسانی همچنان ادامه دارد و تمام تلاش و سعی ما بر این است تا در صورت هرگونه بارندگی تا پایان هفته، با آمادگی کامل در صحنه حضور پیدا کنیم.

 

 

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول