اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در آبگرفتگی خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از امدادرسانی به بیش از ۵ هزار و هفتصد و پنجاه نفر در طول ۴ روز گذشته به همت نجاتگران داوطلب این جمعیت خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در آبگرفتگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد:با اشاره به ادامه روند امدادرسانی در مناطق متاثر از معضل آبگرفتگی های گسترده در سطح استان خوزستان، از امدادرسانی جمعیت هلال احمر این استان به بیش از ۵ هزار و هفتصد و پنجاه نفر تا کنون درحال فعالیت هستن.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اظهار داشت:تیم‌های عملیاتی امداد نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ۱۶ شهرستان درگیر معضل آبگرفتگی های خوزستان به صورت شبانه روزی در تلاش هستند نسبت به رفع مشکلات مردم صبور ساکن در مناطق متاثر از بارش های شدید باران در روزهای  اخیر اقدام کنند.

وی همچنین بیان کرد:تاکنون ۵۶۲ نفر با توجه به آسیب دیدگی برخی منازل مسکونی به ویژه در شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی و شهید چمران اسکان یافتند و مراکز اسکان این جمعیت همچنان پابرجا و آماده ارائه خدمات هستند.

خدادادی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: تاکنون ۳۴۱ نیروی داوطلب در کنار کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر  تمام تلاش خود را جهت امداد رسانی و ارائه خدمات امداد و نجات به هم استانی های عزیز مان به عمل آورده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در پایان بار دیگر بر ادامه روند امدادرسانی تا پایان یافتن معضل آبگرفتگی ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول