اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گراهام: ترامپ را تشویق می‌کنم که برای انتخابات 2024 نامزد شود

سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی که از متحدان رئیس جمهور کنونی آمریکا نیز به شمار می‌آید گفت که ترامپ را تشویق می‌کند که برای انتخابات سال 2024 نامزد شود.

گراهام: ترامپ را تشویق می‌کنم که برای انتخابات 2024 نامزد شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای شمالی گفت که روز گذشته مفصل با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو داشته و ترامپ تاکید دارد که در تمامی زمینه‌ها آماده مبارزه است.

گراهام که ریاست کمیته قضایی مجلس سنا را نیز در اختیار دارد در ادامه گفت: «انتظار داریم که شمارش آرا در دو ایالت آریزونا و جورجیا روز چهارشنبه به پایان برسد و با توجه به آنکه اختلاف میان بایدن و ترامپ در این دو ایالت کمتر از ۱۰ هزار رأی است، امکان درخواست برای بازشماری آرا وجود دارد.»

وی با ادعای این موضوع که دست کم رأی دادن شش فرد متوفی در ایالت پنسیلوانیا ثبت شده، گفت که ترامپ هر آنچه در توان دارد درباره بازشماری آرا در جورجیا انجام خواهد داد.

رئیس کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا گفت: «در طول تاریخ قدرت به صورت مسالمت‌آمیز در آمریکا منتقل شده و من ترامپ را تشویق می‌کنم که برای انتخابات ۲۰۲۴ نامزد شده اما باید به تلاش خود درباره نتایج انتخابات ۲۰۲۰ نیز ادامه دهد.»

«رودی جولیانی» وکیل شخصی  ترامپ نیز روز یکشنبه مدعی شد، شواهد محکمی برای وقوع تقلب در انتخابات وجود دارد.

به گفته وکیل ترامپ، تیم او ویدئوهایی مستند و ۵۰ شاهد در اختیار دارد و قرار است روز دوشنبه شکایاتی با محور «نقض حقوق شهروندی با اجرای انتخاباتی غیرعادلانه» و نقض محافظت برابر و منصفانه آرای انتخابات در فیلادلفیا و پیتزبورگ، تنظیم شود.

وی گفت: «روشن است تا زمانی که حداقل ۶۰۰ هزار رأی نامعلوم است، او (ترامپ) قصد ندارد شکست را بپذیرد».

ترامپ در حالی همچنان تلاش می‌کند که نتایج آرای این کشور را به چالش بکشاند که روز گذشته رسانه‌های مختلف این کشور شامل «آسوشیتدپرس»، «سی‌اِن‌اِن» و حتی «فاکس نیوز» جمهوری‌خواه، بایدن و «کاملا هریس» را به عنوان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور منتخب، برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و «مایک پنس» معاونش را بازنده آن خواندند.

به دنبال این تحولات، بایدن و هریس با ایراد یک سخنرانی رسما خودشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواندند اما ترامپ ضمن نپذیرفتن شکست، از رجوع خود به دادگاه برای متوقف کردن آنچه «تقلب بزرگ در انتخابات» خوانده است، خبر داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول