اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۴۰ واحد صنعتی راکد در آذربایجان‌شرقی به چرخه تولید بازگشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال ۴۰ واحد تولیدی صنعتی مستقر در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان احیا و به چرخه تولید بازگشت.

۴۰ واحد صنعتی راکد در آذربایجان‌شرقی به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی مستقر در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: با راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی صنعتی برای ۳۱۷ نفر اشتغالزایی یا تثبیت شغل شده است.

وی افزود: از مهمترین برنامه های این شرکت احیای واحدهای راکد و تعطیل مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی بوده و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کنار بانک ها و دستگاه های اجرایی در بازگشت آن ها به چرخه تولید نقش مهمی ایفا می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: این واحدهای تولیدی و صنعتی با تلاش معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ارایه خدمات مشاوره به واحدهای راکد به چرخه تولید بازگشته است.

 نیرومند اسکویی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب عمل به این شعار یک تکلیف بوده و تلاش برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با توجه به منویات رهبری از وظایف مهم شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی است.

از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ واحد تولیدی موجود در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، یک هزار و ۸۹۳ واحد فعال و حدود ۴۰۰ واحد غیرفعال هستند.

هم اکنون بیش از ۵۳ هزار نفر در این واحدهای تولیدی استان مشغول فعالیت هستند.

۶ درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های استان به صنایع بزرگ و ۹۴ درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی استان به صنایع کوچک و متوسط اختصاص یافته است.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/60001/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول