اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بسیاری از مبتلایان به کرونا از بیمارستان‌های سمنان ترخیص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: بسیاری از مبتلایان به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

بسیاری از مبتلایان به کرونا از بیمارستان‌های سمنان ترخیص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، نوید دانایی امشب در جلسه مدیریت بحران شهرستان دامغان بیان کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشته و با تمام توان در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هم‌وطنان هستیم.

وی تصریح کرد: در جنگ با ویروس کرونا، جبهه مشخصی مقابل ما نبوده و همه ما در معرض ابتلا به این بیماری هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: تلاش ما در جهت مبارزه همه‌جانبه با ویروس کرونا بوده و این نگرش که ابتلا به این بیماری مساوی با مرگ است، بسیار اشتباه است.

دانایی گفت: در بیمارستان‌های استان سمنان، بسیاری از مبتلایان به بیماری کرونا با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

وی تصریح کرد: توسل به دعا و نیایش در کنار اقدامات پیشگیرانه و حفاظت فردی در عدم ابتلا به این بیماری مؤثر خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اضافه کرد: توقف چرخه انتقال بسیار سهل و آسان بوده و ماندن در خانه و عدم حضور در معابر پرازدحام بهترین اقدام است.

دانایی گفت: رعایت اصول بهداشت فردی از جمله شست‌وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون، رعایت فاصله با یکدیگر، عدم دست دادن و روبوسی و ضدعفونی و گندزدایی محیط بسیار مهم است.

وی افزود: ضمن تشکر از زحمات دست‌اندرکاران حوزه خبر و رسانه، اطلاع‌رسانی در خصوص لغو عبور و مرورهای شهری و سفرهای غیرضروری بین‌شهری و نیز حضور در خانه از مهم‌ترین انتظارات ما از این قشر پرتلاش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: از شهرداران استان سمنان تقاضا داریم تا همانند گذشته در اطلاع‌رسانی به آحاد مختلف مردم در خصوص این بیماری از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

دانایی بیان کرد: سامانه خودارزیابی به آدرس www.salamat.gov.ir برای کسب اطلاعات آخرین وضع جسمانی هم‌وطنان راه‌اندازی شده و آمارهای بیان‌شده در مورد تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری در مجموعه دانشگاه کاملاً دقیق است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول