اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

روزانه ۳۰ هزار بطری مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان تولید می‌شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده در این استان به ۳۰ هزار بطری در شبانه‌روز خبر داد.

روزانه ۳۰ هزار بطری مواد ضدعفونی‌کننده در سمنان تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین رستم‌زاده ظهر امروز در نشست بررسی روند تولید در کارخانه‌های تولیدکننده ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان اظهار کرد: تأمین الکل سفید برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام شد و استان‌های خوزستان و قزوین برای ارسال محموله مواد اولیه تولید مواد ضدعفونی‌کننده به استان سمنان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تمام‌قد برای تأمین مواد ضدعفونی‌کننده و... در تلاش است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مردم به هیچ عنوان نگران توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی در استان سمنان نباشند؛ چراکه خط‌های تولید جدید در این بخش‌ها در استان راه‌اندازی شده است.

رستم‌زاده بیان کرد: در روزهای آینده شاهد خواهیم بود که علاوه برای تأمین نیاز مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش‌های پلاستیکی استان سمنان، این کالاهای موردنیاز به دیگر استان‌های کشور هم ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولویت اساسی برای استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده زمانی است که موقعیت شست و شوی دست و صورت با آب و صابون و دیگر مواد شوینده فراهم نباشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: بازار توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در استان سمنان کنترل شده است و ظرفیت تولید به ۳۰ هزار بطری در شبانه‌روز افزایش پیدا خواهد کرد.

رستم‌زاده افزود: در بخش حمل‌ونقل مواد اولیه برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده با خودروهای مخصوص و خطوط ریلی تدابیر خوبی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/74001/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول