اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

رسانه لبنانی: امروز میلیون‌ها ایرانی «شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند

یک رسانه لبنانی اعلام کرد، علی‌رغم سرما و بارش برف در برخی استان‌های ایران، میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شرکت کردند و شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

رسانه لبنانی: امروز میلیون‌ها ایرانی «شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وب‌سایت لبنانی «العهد» اعلام کرد، امروز (سه شنبه) در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی‌های گسترده‌ای در استان‌های مختلف ایران آغاز شد.

العهد گزارش کرد: علی‌رغم سرمای هوا و بارش برف در برخی استان‌ها، میلیون‌ها ایرانی به میدان‌ها و خیابان‌ها آمدند تا در راهپیمایی‌های پیروزی انقلاب شرکت کنند. راهپیمایی‌های امسال همزمان با چهلم شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و همرزمانش است.

در ادامه این گزارش آمده، مشارکت‌کنندگان در این راهپیمایی میلیونی از میدان انقلاب تهران به سمت میدان آزادی در غرب تهران می‌روند و تجمع نهایی در آنجا خواهد بود. آنها شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند و تصاویری از امام خمینی، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، شهید سلیمانی و نیز پرچم‌های ایران و محور مقاومت در دست دارند.

العهد در پایان اعلام کرد، ایرانی‌ها تأکید کردند که امروز روز وحدت و سالروزی برای تمام مسلمانان جهان است، آنها اعلام کردند که پیام ملت ایران پیام محبت است.ملت ایران با شرکت در این راهپیمایی‌ها بار دیگر با رهبری حکیم خود تجدید میثاق کردند تا در برابر توطئه‌ها علیه کشورشان که تلاش می‌کند به امنیت و حاکمیت ایران ضربه بزند، بایستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول