اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید» منتشر شد+عکس

تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید» نوشته وجیهه سامانی منتشر شد.

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید» منتشر شد+عکس

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در آستانه‌ فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب، سومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی با موضوع معرفی کتاب «آن مرد با باران می‌آید» و انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر این کتاب از سوی مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

بسمه تعالی
بسیار خوب و هنرمندانه و پرچاذبه نوشته شده است.
تصویری که از ماه‌های آخر مبارزات نشان می‌دهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه جوان‌ها و نوجوان‌های امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده کتاب باید تقدیر و تکر شود ان شاالله.

بر اساس این گزارش، این مراسم امروز در فرهنگسرای اندیشه با حضور نویسنده‌ کتاب، عموم علاقمندان و جمعی از فعالان حوزه‌ ادبیات انقلاب اسلامی برپا شد.

 

 


رمان «آن مرد با باران می‌آید» اثر وجیهه سامانی در سال ۱۳۹۱ در جشنواره‌ی داستان انقلاب حوزه‌ هنری برگزیده و توسط انتشارات سوره‌ مهر منتشر شد. چاپ‌های بعدی این کتاب توسط انتشارات کتابستان معرفت صورت گرفته‌است. موضوع کتاب به داستان زندگی خانواده‌ای از طبقه‌ متوسط در کوران نهضت اسلامی مردم ایران در مقطع هفدهم شهریور تا بیست‌و ششم دی‌ماه ۱۳۵۷ اختصاص دارد.

 

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول