اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بارش سنگین و سیل، برق 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه را قطع کرد

سیل و بارش سنگین باران ضمن خسارت وارد کردن به بخش هایی از شمال و جنوب غربی فرانسه، موجب قطع برق شصت هزار منزل مسکونی در این کشور شد.

بارش سنگین و سیل، برق 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه را قطع کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزش بادهای سنگین و سیل باعث قطع برق در 60 هزار منزل مسکونی در فرانسه شده و 14 بخش در جنوب غربی فرانسه، منطقه آلپ و جزیره کورسکا در وضعیت هشدار قرار گرفته‌اند.

 به گزارش «خبرگزاری فرانسه» وزش طوفان در جمعه موجب برخورد خودروی یک مرد 70 ساله ساکن «باسک» با درخت و کشته شدن وی شد. پنج نفر دیگر نیز در حادثه‌ای مشابه مجروح شدند.

جاری شدن سیلاب و رانش زمین دسترسی به ایستگاه‌های اسکی در مناطق «گورت»  را قطع کرد، در حالی که توزیع آب آشامیدنی در منطقه «لارنس»  و «آرتوست» در  جنوب غربی فرانسه نیز قطع شد. 600 نفر از ساکنان منطقه نیز جمعه  در اقدامی پیگشیرانه منطقه را ترک کردند.

 

شرکت توزیع کننده برق فرانسه اعلام کرد که 50 هزار منزل مسکونی در جنوب غربی فرانسه و 10 هزار منزل در شمال   به ویژه منطقه «نرماندی» امروز را بدون برق سپری کردند.

 

چندی قبل نیز وقوع سیل و طوفان در جنوب شرقی فرانسه موجب کشته شدن حداقل چهار نفر و تخریب گسترده این مناطق شد. (جزئیات بیشتر)

 انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول