اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تغییر در جدول پخش شبکه نمایش/ مرور آثار مایکل داگلاس

جدول پخش فیلم‌های شبکه نمایش و ساعات تکرار فیلم‌های کلاسیک تغییر کرد.

تغییر در جدول پخش شبکه نمایش/ مرور آثار مایکل داگلاس

به گزارش خبرگزاری فارس، این شبکه از شنبه ۷ مهر ماه، تکرار فیلم های کلاسیک پخش شدهٔ بامداد روز قبل را درساعت ۱۵ و تکرار فیلم های جذاب ساعت ۲۳ شب قبل را در ساعت ۱۷ از این شبکه بازپخش خواهد کرد.

مرور آثار مایکل داگلاس در شبکه نمایش

همچنین این هفته و در بخش مرور پرونده هنری بازیگران، فیلم‌هایی با بازی مایکل داگلاس بازیگر مشهور سینمای هالیوود، در جدول پخش صحنه گران (مرور آثار)این شبکه قرار گرفته است.

مایکل داگلاس هنر پیشه آمریکایی در مجموعه تلویزیونی خیابان‌های سانفرانسیسکو از ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۶ بازی کرد و با فیلم در جستجوی الماس سبز در سینما درخشید. وی به تولید فیلم علاقه داشت و فیلم "دیوانه از قفس پرید" اولین فیلمی است که او تهیه کنندگی آنرا برعهده‌ داشت.‌ با برنده شدن فیلم در شاخه‌ی بهترین فیلم، مایکل جایزه اسکار را از آن خود کرد. وی در ادامه ۱۷ فیلم و سریال دیگر را نیز تولید کرده است.

مایکل داگلاس یکی از موفق‌ترین هنرپیشگان دهه ۸۰ میلادی است که در بازه‌ی زمانی ۱۹۸۳ – ۱۹۸۹ در ۸ فیلم بازی کرده است؛ و از آن زمان تاکنون نیز مشغول به کار بوده و در ۲۰ فیلم دیگر نیز ایفای نقش نموده است. به‌تازگی نیز در فیلمِ مارولِ مرد مورچه‌ای در نقش هنک پیم، مرد مورچه‌ای نخستین درخشیده است. او دو جایزه اسکار، سه گلدن گلوب و یک جایزه‌ی امی دارد.

سلطان رویاها، وال استریت، سقوط، شبح و ظلمت، اتاق ستاره، چیزی نگو و بازی از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ مهر، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شوند. بازپخش این فیلم ها نیز در ساعت ۴:۳۰ بامداد و ۱۱ صبح روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول