اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

جوایز نقدی جایگزین دوربین شد

انتشار فراخوان پنجمین جشنواره عکس نورنگار

فراخوان پنجمین دوره جشنواره عکس نورنگار در حالی منتشر شده است که به دلیل افزایش نرخ ارز، جوایز این جشنواره از دوربین‌های DSLR به وجه نقد تقلیل یافته است.

انتشار فراخوان پنجمین جشنواره عکس نورنگار

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین دوره جشنواره عکس نورنگار با انتشار فراخوان خود رسما آغاز به کار کرد. بر این اساس تمام علاقه‌مندان به عکاسی بدون محدودیت می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

این جشنواره دارای دو بخش، اصلی و جنبی است. موضوع بخش اصلی، «ایران من» با تمرکز بر محیط زیست است. در این بخش فقط مجموعه عکس (بین 5 تا 8 عکس) پذیرفته می‌شود و هر مجموعه باید دارای بیانیه (استیتمنت حداکثر 400 کلمه) و هر عکس نیز باید دارای توضیح (کپشن حداکثر 100 کلمه) باشد.

موضوع بخش جنبی «انسان در طبیعت» است و فقط به صورت تک عکس (حداکثر 8 قطعه عکس) در این بخش پذیرفته می‌شود.

در حالی که جوایز بخش‌های اصلی و جنبی در دوره گذشته سه دستگاه دوربین عکاسی Canon EOS-5D Mark IV (بدنه) و سه دستگاه دوربین عکاسی Nikon D7200 kit 18-140mm بود (+)، این دوره از جشنواره به دلیل افزایش نرخ ارز و افزایش بیش از دو برابری قیمت دوربین‌های عکاسی، جوایز نقدی را جایگزین کرده است. بدین صورت که سه نفر برگزیده بخش اصلی، هر نفر مبلغ 10 میلیون تومان و سه برگزیده بخش جنبی، هر نفر مبلغ  6 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

 

افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی، نادر داودی، صادق میری و سعید محمودی ازناوه هیأت داوران جشنواره را تشکیل می‌دهند.

مسعود افشانی دبیر جشنواره است و دبیر اجرایی ابراهیم حیدری معرفی شده، همچنین مشاور هنری داریوش محمدخانی است.

فرصت ارسال آثار از دوشنبه یکم مرداد ۱۳۹۷ آغاز شده و پایان مهلت ارسال آثار نیز ساعت 24 روز دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ است. با این توضیح که مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد. داوری آثار در آبان ماه انجام می‌شود و برگزیدگان در آذر ماه معرفی می‌شوند.

ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره رایگان نیست و علاقه‌مندان (بستگی به تاریخ ثبت‌نام) باید بین ۵۰ تا ۷۵ هزار تومان بپردازند.

دریافت آثار تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی festival.noornegar.com امکان‌پذیر است و برای ارسال آثار باید در سایت جشنواره ثبت نام و طبق دستور کار درج شده در سایت عمل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول