اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

آژانس مبارزه با مواد مخدر آمریکا:

مکزیک مسیر اصلی قاچاق مواد مخدر به آمریکا است

آژانس مبارزه با مواد مخدر آمریکا اعلام کرد قاچاقچیان مکزیکی اصلی‌ترین تهدید علیه آمریکا در زمینه قاچاق مواد مخدر محسوب می‌شوند.

مکزیک مسیر اصلی قاچاق مواد مخدر به آمریکا است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «دباته»، آژانس مبارزه با مواد مخدر آمریکا با ارائه گزارشی تحت عنوان «ارزیابی تهدید مواد مخدر در سال 2015» اعلام کرد که قاچاقچیان مکزیکی اصلی‌ترین تهدید علیه آمریکا در زمینه قاچاق مواد مخدر محسوب می‌شوند.

در این بیانیه آمده است: شمار قاچاقچیان مکزیکی در آمریکا در سال جاری به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و این قاچاقچیان تحت حمایت گروه‌های خلافکار محلی در شهرهای مهمی همچون «شیکاگو»، «بوستون»، «لس آنجلس» و «فیلادلفیا» قرار دارند.

پیش از این قاچاق مواد مخدر به سوی آمریکا از طریق مسیرهای هوایی و دریایی صورت می‌گرفت اما زمانی که این مسیرها به روی قاچاقچیان مواد مخدر بسته شد، این قاچاقچیان به مسیرهای زمینی روی آوردند و بدین ترتیب مکزیک را به مسیر اصلی قاچاق مواد مخدر تبدیل کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول