اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

اگر کمی بیشتری استراحت می‌کردم؛ بهتر کشتی می‌گرفتم

کریمی: تسویه حساب من و حریف روس بماند برای المپیک

دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: تسویه حساب من با کشتی‌گیر روسی بماند برای المپیک برزیل.

کریمی: تسویه حساب من و حریف روس بماند برای المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا کریمی درباره عملکردش در مسابقات جهانی کشتی آزاد گفت:‌ تا دیدار نیمه نهایی، مسابقات سختی را پشت سر گذاشته بودم در حالی که حریفم کار به مراتب راحت‌تری داشت. در دیدار مقابل حریف اوکراینی خیلی خسته شدم و بدنم خالی کرد، اما حریف روسم کار راحت‌تری داشت از طرفی خیلی زود نام مرا برای حضور روی تشک صدا زدند و زمان زیادی برای استراحت و ریکاوری نداشتم.

وی ادامه داد: اگر کمی بیشتری استراحت می‌کردم حتما بهتر کشتی می‌گرفتم؛ البته سعداله‌یف هم کشتی‌گیر بسیار خوبی است و سال گذشته نیز در مسابقات جهانی حاضر بود و از من با تجربه‌تر بود. روس‌ها هم سرمایه‌گذاری زیادی روی او کرده‌اند. رقابت با او تجربه خوبی بود چون اولین حضورم را در مسابقات جهانی تجربه می‌کردم در حالی که حریفم تجربه سال گذشته را داشت.

دارنده مدال برنز جهان درباره اینکه با توجه به قدرت کشتی‌گیر روس آیا توان شکست او را در مسابقات آینده خواهد داشت یا نه تصریح کرد: هیچ کشتی‌گیری شکست‌ناپذیر نیست؛ تا به حال هم به هر کشتی‌گیری که باخته‌ام او را برده‌ام و تسویه حساب من با سعد‌اله‌یف هم بماند برای المپیک برزیل. تمام تلاشم این است که بتوانم همین روند را ادامه دهم و اگر انشاءالله به دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک برسم مدال برنز را خوشرنگ‌تر کنم.

کریمی گفت:‌ البته باید روی نقاط ضعفم کار کنم و در فاز دفاعی هم اشکالاتم را برطرف کنم تا بتوانم مقابل حریفان جهانی فدرتمندتر ظاهر شوم تمام تلاشم حضوری موفق در المپیک و کسب خوشرنگ‌ترین مدال در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول