اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی هم به ایران برنگشت

حسن بابک، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی هم همراه کاروان این تیم به ایران برنگشت.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی هم به ایران برنگشت

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در شرایطی بامداد امروز (یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشت که مدیر تیم‌های ملی کشورمان همراه این تیم به کشور بازنگشت و در آمریکا ماندگار شد.

گفته می‌شود حسن بابک 15 روز در آمریکا خواهد ماند و پیش از این، این موضوع را به مسئولان فدراسیون گفته بود. غیبت بابک در حالی است که از یکسو تکلیف تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با توجه به نتایج ضعیف مشخص نیست و از سوی دیگر روز گذشته وزیر ورزش و جوانان تاکید کرده بود که فردی از کاروان ایران اضافه‌تر از سایر نفرات در کشوری نماند.

محمود گودرزی روز گذشته در حاشیه نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی گفته بود: اینکه ورزشکار یا مربی به خارج از کشور برود و دیرتر از موعد مقرر به ایران بازگردد، با توجه به فضایی که در ورزش وجود دارد، این موضوع می‌تواند آسیب بزند. پس مراقب باشید که اعضای تیم‌ها در زمان مقرر بازگردند و نمی‌خواهد به آنها این هدیه را بدهید که یکی - دو روز اضافه‌تر بمانند. همچنین مراقب باشید که ورزشکاران‌تان گم نشوند.

البته به غیر از حسن بابک، محسن حاجی‌پور، فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان نیز که به عنوان یار ذخیره راهی لاس‌وگاس شده بود به ایران بازنگشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول