اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تجلیان به فارس خبر داد

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون مدرک تخصصی حفظ/ ۲۷ نفر به مرحله سوم راه یافتند

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن با اشاره به اینکه امروز نتایج آزمون مرحله دوم هشتمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اعلام می‌شود، گفت: مرحله سوم این آزمون‌ها ۲۷‌ دی با حضور ۲۷ نفر از برگزیدگان مرحله دوم برگزار می‎شود.

اعلام نتایج مرحله دوم آزمون مدرک تخصصی حفظ/ ۲۷ نفر به مرحله سوم راه یافتند

جواد تجلیان مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با اعلام این خبر به خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس گفت: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن بر اساس مصوبه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی هر ساله یک دوره و در چهار مرحله به همت دبیرخانه طرح مستقر در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هفت دوره از این آزمون‌ها به طور کامل برگزار شده است، ادامه داد: سال جاری نخستین مرحله هشتمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن با حضور شش هزار و 620 نفر برگزار شد که از این تعداد سه هزار و 104 نفر توانستند به مرحله دوم راه یابند.

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن با بیان اینکه مرحله دوم هشتمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان به صورت کتبی و شفاهی از پنجم تا پایان شهریور ماه برگزار شد، تصریح کرد: از تعداد 800 نفر برگزیده آزمون‌های شفاهی، 143 نفر در رشته حفظ پنج جزء که به منظور آشنایی با روند برگزاری این آزمون شرکت کرده بودند قبول شدند.

تجلیان با اشاره به اینکه نتایج آزمون مرحله دوم هشتمین دوره حفظ مدرک تخصصی به حافظان قرآن امروز اعلام می‌شود، گفت: در رشته حفظ 10 جزء، 245 نفر موفق به کسب مدرک درجه پنج، حفظ 20 جزء 88 نفر موفق به دریافت مدرک درجه چهار و حفظ کل قرآن کریم نیز 324 نفر موفق به احراز امتیاز لازم و دریافت مدرک درجه سه شدند که اسامی آنها امروز بر روی سایت سازمان دارالقرآن قرار می‌گیرد. 

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن با بیان اینکه 27 نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله سوم هشتمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان راه یافتند، اظهار داشت: 27 دی‌ماه آزمون مرحله سوم این دوره  که به صورت کتبی است، با حضور 27 نفر از افرادی که حد نصاب نمره را کسب کردند، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول