اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

موسوی‌نژاد در حمایت از وزیر پیشنهادی ورزش:

گودرزی ذهنی روانشناسانه و جامع‌نگر با قدرت رهبری بالا دارد

نماینده مردم دشتستان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: گودرزی استاد تمام مدیریت ورزشی در دانشگاه تهران، دارای یک نظام جامع‌نگر، ذهنی روانشناسانه و قدرت رهبری بالاست.

گودرزی ذهنی روانشناسانه و جامع‌نگر با قدرت رهبری بالا دارد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان در موافقت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی گفت: قضاوت در رابطه با وزیر پیشنهادی از سوی بنده به سوابق مدیریتی، شخصیتی و برنامه‌های تدوین و ارائه شده از سوی گودرزی برمی‌گردد.

وی افزود: نمایندگان مخالف به این نکته توجه داشته باشند که در رابطه با آینده یک وزیر نمی‌توان قضاوت کرد. قضاوت حال حاضر برای آینده خارج از انصاف است و موافقت از یک وزیر پیشنهادی مربوط به زمان حال است.

موسوی‌نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: مسلماً هر وزیر و دولتمردی که به حقوق مردم دست‌درازی کند نمایندگان در مقابل او می‌ایستند و وظیفه هر وزیری این است که در مقابل سؤالات نمایندگان پاسخگو باشد.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به انتظارات نمایندگان از وزیر پیشنهادی تصریح کرد: مهمترین وظایف یک وزیر در مقابل نمایندگان در 4 عنصر خلاصه می‌شود که اولین مورد تدوین و تصویب ساختار وزارتخانه و همکاری و تعامل وزیر با مجلس است.

وی افزود: ارتباط مثبت وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان به عنوان عصاره ملت و همچنین پاسخگو بودن وزیر به نمایندگان از جمله انتظارات از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است.

موسوی‌نژاد ادامه داد: همچنین مورد چهارم از انتظارات مشورت وزیر با نمایندگان استانی در انتصابات است. این 4 عنصر وظایف وزیر را در مقابل جامعه در سطح استانی و ملی جامه عمل می‌پوشاند.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به تعیین وزیر ورزش و جوانان برای پایان بلاتکلیفی این وزارتخانه اذعان داشت: رأی آوردن وزیر پیشنهادی علاوه بر پایان دادن به بلاتکلیفی وزارت ورزش و جوانان پاسخ قاطع به کسانی است که مخالف وجود این وزارتخانه هستند و به دنبال تجزیه کردن وزارت ورزش و جوانان به صورت دو سازمان ورزش و جوانان هستند.

وی افزود: گودرزی شخصیتی دانشمند و مدیری متعهد است و برنامه‌های ارائه شده از سوی وی مطابقت زیادی با اسناد بالادستی دارد. همچنین دیدگاه وزیر پیشنهادی به حوزه جوانان رویکردی واقع‌گرایانه دارد ضمن اینکه استفاده از دیدگاه‌های نخبگان دانشگاهی علیرغم وقت محدودی که وزیر پیشنهادی داشته است نشان از تعاملات نزدیک وی با نخبگان دارد.

موسوی‌نژاد در ادامه یادآور شد: گودرزی استاد تمام مدیریت ورزشی در دانشگاه تهران، دارای یک نظام جامع‌نگر، ذهنی روانشناسانه و قدرت رهبری بالا است. وی در حدود 3 دهه فعالیت از شرایط مطلوبی بهره برده و معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی با تماس‌های زیادی در جهت حمایت از توان مدیریت وی روبرو شده است.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان همچنین با اشاره به فعالیت دانشگاهی گودرزی اذعان داشت: وزیر پیشنهادی دانشکده‌ای را نزدیک به یک دهه اداره می‌کند و داشتن یک روحیه قاطع ضمن اداره یک دانشکده استراتژیک از جمله نقاط مثبت گودرزی است ضمن اینکه سوابق نشان می‌دهد که وی در راستای اداره دانشکده از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی ادامه داد: از جمله رویکردهای مثبت گودرزی ارتباط مثبت وی با نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه است ضمن اینکه حجت‌الاسلام ابوترابی نائب رئیس وقت مجلس و نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران در کنار دکتر زاهدی وزیر سابق علوم و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز نسبت به مدیریت مثبت وی شهادت دادند.

موسوی‌نژاد افزود: گودرزی از جمله مدیرانی است که همواره سعی کرده در حوزه تخصصی خودش فعالیت کند ضمن اینکه حضور گودرزی در دفاع مقدس و عضویت وی در سپاه پاسداران نشان از تعهد وی به نظام جمهوری اسلامی دارد.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت مطلوب فعالیت گودرزی در حوزه جوانان تصریح کرد: وضعیت فعالیت گودرزی در حوزه جوانان مطلوب بوده است و امیدواریم با توجه به سوابق و کارآمدی‌های سابق وی گودرزی آینده را در جهت رفع مشکل جوانان و ورزش به کار بگیرد.

وی در پایان تأکید کرد: گودرزی قطع و یقین خواهد دانست که دفاعیه ما در حال حاضر است و اگر روند فعالیت وی تغییر کند مسلماً نمایندگان در مقابل وی خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول