اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عثمانی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

مجلس با رأی اعتماد به گودرزی، رأی عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی گذشته را جبران کند

نماینده مردم بوکان در خانه ملت گفت: گودرزی مدیری توانمند و منعطف و در عین حال قاطع است و ان‌شاءالله مجلس با رأی بالا به آقای دکتر گودرزی جبران رای‌های نداده به وزرای پیشنهادی قبلی را نیز بکند.

مجلس با رأی اعتماد به گودرزی، رأی عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی گذشته را جبران کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد قسیم عثمانی در حمایت از وزیر پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس گفت: کسانی که پیش از این به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس معرفی شده بودند در حوزه فیزیولوژی ورزش تخصص داشتند اما آقای محمود گودرزی به عنوان یک مدیر متخصص در عرصه ورزش مطرح است و این یکی از تفاوت‌های شاخص وی با وزرای پیشنهادی قبلی است.

وی افزود: شناخت آقای گودرزی از وضع موجود از جمله ویژگی‌های وی است اگر وضع موجود را نشناسیم نمی‌توانیم به سمت وضع مطلوب حرکت کنیم آقای دکتر گودرزی با شناختی که از وضع موجود دارد، با رای قاطع و جبران کننده نمایندگان سکان وزارت ورزش و جوانان را در اختیار گرفته و به خوبی اداره خواهد کرد و از همان روز اول مجموعه را به سمت وضع مطلوب به پیش خواهد برد.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای گودرزی مانند بسیاری از افراد دیگر به رانت و یا باند خاصی وابسته نبوده که بخواهد از این طریق ترقی داشته باشد. توان علمی، شایستگی‌های فردی و اصالت خانوادگی از مواردی است که باعث شده آقای گودرزی تاکنون به چنین مقام و منصبی دست پیدا کند.

عثمانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های آقای گودرزی شناخت دقیق فرصت‌ها و چالش‌های حوزه ورزش است. در برنامه‌های ارائه شده از سوی وی فرصت‌ها و چالش‌های ورزش به دقت شناسایی شده که از جمله این چالش‌های مطرح شده در برنامه وزیر پیشنهادی می‌توان به مافیای ورزش، عدم توجه به ورزش شهرستان‌ها، عدم توجه به ورزش همگانی، عدم توجه به ورزش بانوان، عدم توجه به ورزش روستائیان اشاره کرد.

وی افزود: حسن خلق و رفتار آقای گودرزی ما را خوشبین می‌کند که با نرمی و لطافت بتواند جامعه جوانان را نیز به خوبی هدایت کند و صرفا روی بخش ورزش تمرکز نداشته باشد و این بخش جوانان را نیز به نحو صحیح به پیش ببرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های اخلاقی آقای گودرزی می‌توان گفت که وی کسی است که می‌تواند ارزش را به ورزش ضمیمه کند. ورزشی برای کشور ارزشمند است که به ارزش‌ها گره خورده باشد و با ارزش‌های ما هم منطبق و همسو باشد.

عثمانی اضافه کرد: آقای گودرزی مدیری توانمند، منعطف و در عین حال قاطع است. شیوه عمل آقای گودرزی بررسی و مطالعه است اما وقتی به تصمیم رسید و مطالعات آن پایان یافت تصمیم خود را قاطعانه اجرا می‌کند و آن چیزی است که متاسفانه امروز در میان مدیران دولتی کمرنگ شده و آقای گودرزی می‌تواند در این عرصه الگویی در صحنه سیاسی و دولت تدبیر و امید باشد.

وی افزود: ‌دیدگاه جامع و چند بعدی آقای گودرزی در برنامه‌های وی مشهود است توجه خاص به ورزش بانوان و ورزش روستایی جامع است. برنامه‌های آقای گودرزی در عین حال که علمی است اما آرمانی و دست‌نیافتنی نیز نیست بلکه برنامه‌هایی است که با مدیریت وی قابل اجرا است. انشاءالله با رای بالا به آقای دکتر گودرزی جبران رای‌های نداده به وزرای پیشنهادی قبلی را نیز بکنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول