اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

این‌بار به منظور دفاع از چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

روحانی برای بار ششم به مجلس می‌رود

فردا برای ششمین بار حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت تا این بار از چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خود دفاع کند.

روحانی برای بار ششم به مجلس می‌رود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فردا و برای ششمین بار حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

تاکنون رئیس جمهور پنج بار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته که بار اول آن در سیزدهم مردادماه و برای شرکت در مراسم تحلیف بود.

همچنین روحانی در زمان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه خود در روزهای دوشنبه 21 مردادماه  و همچنین پنج‌شنبه 24 مردادماه قبل از رای اعتماد مجلس به کابینه یازدهم در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد.

حضور در مجلس شورای اسلامی به منظور معرفی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان در پنجم آبان ماه 1392 تاریخ دیگر حضور رئیس جمهور در خانه ملت بود.

روحانی یکشنبه هفته گذشته  برابر با 19 آبان ماه نیز در صحن علنی مجلس برای دفاع از نصرالله سجادی وزیر پیشنهاد ورزش و جوانان حضور یافت و فردا نیز برای ششمین بار به منظور دفاع از محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که پس از عدم رأی اعتماد مجلس به سجادی برای احراز این سمت به خانه ملت معرفی شده است، به مجلس خواهد رفت.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول