اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

تولید گاز در پالایشگاه فجر جم برای کشور حیاتی است

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تولید گاز در پالایشگاه فجر جم برای کشور حیاتی است.

تولید گاز در پالایشگاه فجر جم برای کشور حیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم به نقل از روابط عمومی پالایشگاه جم، مهدی جمشیدی دانا اظهار داشت: اکنون پالایشگاه فجرجم با تولید حداکثری تاثیر زیادی بر تامین انرژی کشور دارد و انتظار داریم تا پایان فصل سرما این تولید استمرار داشته باشد.

وی افزود: بی‌شک تولید حداکثری گاز در پالایشگاه فجر جم نتیجه خودباوری انقلابی مدیران و کارکنان این مجموعه است و تدبر و مردمی بودن مدیرعامل این مجموعه که نزدیک به 20 سال در این شهرستان و در کنار کارکنان زندگی می‌کند نیز در رضایت و بهره‌وری بیشتر سازمان قطعا بی‌تاثیر نبوده است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر ضرورت حداکثر تولید در پالایشگاه فجرجم تاکید کرد و یادآورشد: هیچ پالایشگاهی در کشور با این ظرفیت در مدار تولید قرار ندارد و با اتکال به خداوند متعال زمستان امسال را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

جمشیدی‌دانا به شرایط حساس کنونی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هجمه کشورهای بیگانه علیه میهن اسلامی ما هیچ تاثیری بر روحیه خدمتگذاران نظام  ندارد و آن‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند توانمندی ما در راستای خودکفایی بیشتر می‌شود و وابستگی به بیگانگان را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: شرایط کشور در حال حاضر می‌طلبد آن‌گونه که رهبرمعظم انقلاب تاکید داشته‌اند، جهادگونه کار کنیم و تفکر کنیم و لازمه جهاد گونه کار کردن، دورشدن از سستی و تنبلی در برنامه‌هاست.

جمشیدی‌دانا ادامه داد: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم و بیشترین استفاده را از فرصت‌های پیش رو داشته باشیم و روحیه ایثار وفداکاری در مجموعه پالایشگاه‌ها باید رشد یابد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، خدمت به خانواده‌های کارکنان شرکت ملی گاز را مایه افتخار و سربلندی خود نامید و گفت: هرگونه برنامه‌ریزی در راستای بالا بردن روحیه خانواده‌ها و تشویق فرزندان ممتاز آنها مورد حمایت شرکت ملی گاز خواهد بود.

وی افزود: من اعتقاد دارم هیچ مردی موفق نیست مگر اینکه همسر خانه با بردباری و درک شرایط حساس کار در پالایشگاه از او حمایت کند و قطعا دانش‌آموزان ممتاز امروز نیز از دل این گونه خانواده‌ها رشد خواهند کرد.

این مسئول از فعالیت‌های شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز تشکر کرد و اذعان داشت: این باور در میان مدیران این شرکت وجود دارد که همواره با حداکثر تلاش و حداقل توقعات به ساکنین خدمات دهند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول