اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

تولید 4 مگاوات برق از زباله در تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از استحصال بیوگاز و انرژی از زباله گاه فعلی و احداث نیروگاه 4 مگاواتی برق در این شهر خبر داد.

تولید 4 مگاوات برق از زباله در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین ظهر امروز در سازمان مدیریت پسماندها اظهار کرد: مجموعه شهرداری تبریز باید در اجرای پروژه‌های سازمان پسماندهای شهرداری تبریز همکاری و مساعدت  لازم را انجام دهند تا بسیاری از مشکلات و معضلات زیست محیطی شهر تبریز برطرف شود.

وی در ادامه سخنان خود با بررسی وضعیت بودجه‌ای سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز  در سال جاری و برنامه پیشنهادی بودجه سال آینده تاکید کرد: شهرداری‌های مناطق دهگانه باید نسبت به پرداخت سریع بدهی‌های خود به این سازمان اقدام کنند.

شهردار تبریز  همچنین از هیئت مدیره سازمان پسماندهای شهرداری تبریز خواست تا با بررسی مسائل مربوط به اجرایی شدن پروژه‌های تصفیه‌خانه شیرابه و نیرو گاه بیوگاز، زمینه مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای این پروژه‌ها را تا پایان سال مالی 90 فراهم و قرارداد این پروژه‌ها را نهایی کنند.

نوین با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های زیست محیطی شهرداری در زیبایی شهر و سلامت شهروندان موثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: احداث مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهرداری تبریز، کارخانه بازیافت و تولید کمپوست، استحصال بیوگاز و انرژی از زباله گاه فعلی و احداث نیروگاه 4 مگاواتی برق و تصفیه خانه شیرابه در جوار آن ضامن آینده شهر و سلامت شهروندان است، جدیت در عملیاتی شدن این پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

محمد اصغری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بودجه‌ای این سازمان و تحقق 94 درصدی بودجه سازمان در سال‌جاری را ارائه کرد و علاوه بر تشریح اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان خواستار همکاری سایر سازمان‌ها و مناطق 10 ‌گانه و پرداخت به موقع این مطالبات از جانب آنها شد.

انتهای پیام/ح20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول