اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گروه کوهنوردی اداره کل راه و ترابری استان اصفهان:

کوهنوردی انسان را به ضعف فیزیکی خود آگاه می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه کوهنوردی اداره کل راه و ترابری استان اصفهان گفت: کوهنوردی رشته‌ای است که طبیعت قدرت خود را در برابر ضعف فیزیکی انسان به خوبی نشان ‌می‌دهد.

کوهنوردی انسان را به ضعف فیزیکی خود آگاه می‌کند
منصور فخاران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با اینکه کوهنوردی رشته سنگینی است و ضعف فیزیکی انسان در برابر طبیعت به خوبی نمایش داده می‌شود، اما انسان نیز با اراده قوی خود، طبیعت را زیر پای خود می‌کشد.
وی در مورد برنامه‌های گروه کوهنوردی استان اصفهان گفت: اساس‌نامه‌ای برای گروه کوهنوردی اداره راه ‌و ترابری در این اداره‌کل تدوین شده است.
سرپرست گروه کوهنوردی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان گفت: پس از تدوین اساس‌نامه فعالیت کوهنوردی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان، این گروه فعالیت خود را در سه سطح آغاز کرده است.
وی ادامه داد: گروه کوهنوردی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان فعالیت خود را پس از تدوین اساس‌نامه در سه سطح کوه‌گشت، کوه‌پیمایی و کوهنوردی پیش می‌برد.
فخاران با تشریح برنامه‌های یک‌ساله گروه کوهنوردی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان ادامه داد: برنامه‌های انجام شده گروه کوهنوردی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان در سال‌جاری در قالب 25 برنامه بوده که 48 درصد از این برنامه‌ها به همراه گروه کوهنوردی هیئت راهداران کشور (وابسته به وزارت راه و شهر‌سازی) انجام شده است.
وی تاکید کرد: 28 درصد از برنامه‌های کوهنوردی استان اصفهان در قالب برنامه‌های هیئت کوهنوردی استان و 24 درصد از برنامه‌های کوهنوردی اداره‌کل در قالب برنامه‌های کوه‌گشت خانوادگی انجام گرفته و در حال اجرا است.
سرپرست گروه کوهنوردی اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان بیان داشت: هم‌چنین اقدامات مهم این هیئت را برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح کیفی اعضاء گروه و تشکیل پرونده پرسنلی و پزشکی برای تمام اعضا عنوان کرد.
انتهای پیام/ی30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول