اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام خبر داد:

صدور سند مالکیت برای 21 هزار واحد روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از صدور سند مالکیت برای 21 هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف استان ایلام خبر داد.

صدور سند مالکیت برای 21 هزار واحد روستایی
فریادرس شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: کار صدور سند مالکیت برای 60 درصد واحدهای مسکن روستایی استان ایلام انجام شده است.
وی ادامه داد: از مجموع 34 هزار واحد مسکونی روستایی سند مالکیت برای 21 هزار واحد روستایی در استان صادر شده است.
این مسئول اضافه کرد: صدور سند مالکیت روستایی به عنوان یک اولویت در دستور کار مسئولان امر در استان ایلام قرار گرفته است.
شهبازی همچنین از تملک یک‌هزار و 300 هکتار زمین برای واگذاری زمین مسکونی به روستاییان استان ایلام خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 7 هزار و 600 قطعه زمین به روستائیان استان ایلام واگذار شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام همچنن در خصوص اجرای طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی گفت: از 34 هزار واحد مسکونی روستایی در استان ایلام کار مقاوم‌سازی 25 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان در حال اجرا است.
وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نیز در دستور کار این دستگاه قرار داشته که در حال اجرا است.
این مسئول همچنین به اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار برای مطالعه و اجرای طرح هادی در روستاهای استان ایلام خبر داد و اضافه کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای اجرای طرح هادی در 100 روستا و مطالعه این طرح در 57 روستای استان ایلام هزینه می‌شود.
شهبازی تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع 390 روستای بالای 20 خانوار در استان ایلام کار مطالعه طرح هادی در 309 روستا انجام شده و در 179 روستا نیز کار اجرای طرح پایان یافته است.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول